Roy75 Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Hei Lurte på om det var noen som har godkjent E30 med M50B25 motor vet det er mange som har disse motorene i E30 men har ikke hørt om det er godkjent eller ikke... og evt. hva som må gjøres for å få det godkjent... Bremser, understell osv. Glad for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg vet om en som er godkjent, samt at både Harald T og Ole M på BMW CCN har fått aksept (og kanskje godkjent nå..?) sine M50-i-E30 ombygginger. Søk på CCN forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Tror Ole M. solgte bilen før han fikk gjort noe med godkjenning.. men han fikk lov til å påbegynne ombyggingen. 320iS ble levert med 325i-understell og M3-motor (S14) på 192hk i Italia og Portugal - starter man da med en 325i burde man kunne gjøre et forsøk på godkjenning med M50B25 (192hk). Ryddig dokumentasjon og saklighet er alfa omega. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy75 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Hei takker for svarene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Tror Vibe her på forumet har fått godkjent sin med M50B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg er såpass treig at jeg fortsatt ikke har startet opp. Motor og gir er montert, eksosanlegg ferdig, så og si tilkoplet alt el. Må bare skaffe meg litt fritid... Her står det forøvrig litt om godkjenningsprosessen min så langt. http://bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/mel ... ?Id=321696 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå