Roy75 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Hei Lurte på om det var noen som har godkjent E30 med M50B25 motor vet det er mange som har disse motorene i E30 men har ikke hørt om det er godkjent eller ikke... og evt. hva som må gjøres for å få det godkjent... Bremser, understell osv. Glad for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Jeg vet om en som er godkjent, samt at både Harald T og Ole M på BMW CCN har fått aksept (og kanskje godkjent nå..?) sine M50-i-E30 ombygginger. Søk på CCN forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Tror Ole M. solgte bilen før han fikk gjort noe med godkjenning.. men han fikk lov til å påbegynne ombyggingen. 320iS ble levert med 325i-understell og M3-motor (S14) på 192hk i Italia og Portugal - starter man da med en 325i burde man kunne gjøre et forsøk på godkjenning med M50B25 (192hk). Ryddig dokumentasjon og saklighet er alfa omega. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy75 Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 Hei takker for svarene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Tror Vibe her på forumet har fått godkjent sin med M50B25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hardtop Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Jeg er såpass treig at jeg fortsatt ikke har startet opp. Motor og gir er montert, eksosanlegg ferdig, så og si tilkoplet alt el. Må bare skaffe meg litt fritid... Her står det forøvrig litt om godkjenningsprosessen min så langt. http://bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/mel ... ?Id=321696 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts