Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Klart det må AC Schnitzer på bilen! :lol:

Vurderte også M-teck men det er nokså vanlig å se "i gatene" etter hvert, og AC Schnitzer er litt mer sportslig syns jeg. Når kona har fått viljen sin med stasjonsvogn, så må jo "far" få lov til å kjøpe litt styling :D

Sånn som bilen er nå så er den nokså standard. Av utstyr kan nevnes automat, el.sportsseter i skinn, navigasjon, panorama soltak, servotronic, cd-magasin, solgardin i dører etc etc.. Bilen stod hos Bavaria her i Stavanger til 499' og vi kom frem til en overkommelig pris med lakkering og montering av AC Schnitzer fangere + takspoiler. Til våren kommer det i tillegg på 20" hjul som vist på bildet.

01121510218fu7.jpg

Skrevet

Vel, er forsåvidt en del hyggelig utstyr på den... Blant annet panorama soltak, servotronic, adaptive kjørelys, el. sportskinn, solgardiner i dører, xenon, etc etc... Av utstyr som "mangler" og som er særdeles vanskelig å ettermontere kan nevnet HeadUp display og Proff Navigasjon m/DVD. Ellers vil jeg si den er ok utstyrt.

Skrevet

har man xenon og skinnseter har man det viktigste utstyret egentlig.... har man også det gode stereo-anlegget har man egentlig det man trenger....

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Så fin ut denne, og du har jo fått med mye bra utstyr. :)

Ser frem til å se hvordan den blir etter montering av diverse snacks du nevner her. :D

Skrevet

Gratulerer med en ny og fin bil. Personlig ville jeg ha droppet AC delene, hvertfall frontfanger, sideskjørt og bakfanger. Hadde istede montert et M-tech sett med div. AC detaljer på. Ser så mye bedre ut.. :)

Skrevet

Gratulerer med ny bil. ACS stylig er tøft og noe man ikke ser hver dag. Håper du blir fornøyd med den nye bilen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...