stiifen Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=368061 vet ikke om denne har vært postet før. "Ny M3 nærmer seg. Her får en spionfotograf merke at bilen er sprek. Han blir regelrett frakjørt på tysk autobahn utenfor München." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Skulle akuratt til å poste den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 den er posta for tredje gang i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jævli breie dekk på den m3"en Lurer på kas bmw kameramannen kjørte?hehe, han ble nu frakjørt kraftig. Vet noen hvilken fart dm lå på, så ut som det gikk fort innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jævli breie dekk på den m3"en Lurer på kas bmw kameramannen kjørte?hehe, han ble nu frakjørt kraftig. Vet noen hvilken fart dm lå på, så ut som det gikk fort innimellom.. Etter det jeg har lest kjører kameramannen en 328i coupe. Det blir spennende å se det endelige resultatet og jeg må innrømme at det begynner å bli kjedelig å se de samme spionbildene gang på gang med en teipbit mindre. Få av kamuflasjen og lanser de offisielle bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Etter det jeg har lest kjører kameramannen en 328i coupe. Det blir spennende å se det endelige resultatet og jeg må innrømme at det begynner å bli kjedelig å se de samme spionbildene gang på gang med en teipbit mindre. Få av kamuflasjen og lanser de offisielle bildene.. Hehehe... du husker da hvordan BMW gjennom et par år fjernet en og en teipbit på E90/91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Den så virkelig ut til å flytte seg greit . Ser frem til å se de offisielle bildene(selv om det er en stund til), blir nok en heftig BMW dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Hehe. Ble litt "Bye bye, Johnny Goodbye" der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg gleder meg til de offisielle bildene av den Tror den blir sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå