E36Cab1 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Thank you Thorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Den var lenge siden jeg hadde hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Tusen takk til Jæger Sentrum avd. Kokstad som har brukt to uker på å skifte forgasseren i bilen min og enda ikke gitt en lyd fra dere! No hard feelings, skjønner godt at en 3-4 timers jobb (som dere så fint kalte det) kan trekke litt ut i tid. Hvis dere jobber ca. 11 min på bilen min hver dag så er dere vel ferdig en gang i neste uke så vi snakkes da! koz og klemz til alle mekanikerne på Jæger Takk for at du levert inn en pill råtten bil som ikke er verd en krone med myggel i setene!!!!!! ÆSJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk til Bmw CCN for fin velkomst pakke og et spennende nummer av Fahrfreude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk til bimmers for at de er det beste bmw forumet i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk til den svenskregistrerte E60 M5 som passerte meg på E6 sørover fra lillestrøm, som fikk meg til å innse min nye drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 takk til Shell-olja som muligens har fuckt M20`en min!! Ellers takk til Gunnar for et genialt forum!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk til politiet som har gitt meg lappen tilbake Sender de en kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk til vesta forsikring for at dere er så utrolig rask med å behandle forsikrings saken min...et halvt år er ikke noe lang ventetid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk til meg for at jeg besto på 2 teoriprøver! Og ikke minst takk til Norge for alle de fine veiene vi har her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk til den idioten som stjelte 3 ventilhetter av meg i Bergen natt til Fredag. Smarteste "kriminelle" handlingen eg har sett i mit liv! *aplaus* .....idiot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Må takke Bimmers.no og alle her inne for alt jeg har lært det siste året om bmw. Har litt bakgrunn som mekaniker, men satt ikveld å bladde i de første innleggene mine her inne og innså hvor mye jeg har lært av å sitte her inne noen timer om dagen! M40 har f.eks ikke kjede, og bilen min var IKKE lav nok da jeg kjøpte den slik jeg syntes da. Forresten så var kjøp av bmw for å ha en bil jeg slapp å style/forbedre bare tull! Aldri brukt så mye penger på bil før jeg... Og så en takk til mannen som bestiller bilstein b10 til meg imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 takk til alle bimmers.no for all hjelp, tips og råd. takk til de to E46'ene jeg passerte på rv882 i dag, fikk inntrykk av at det er intelligent liv her også! takk til mesta for den nydelige asfalten dere la ut i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg vil si takk til politiet på jessheim, som alltid spiser mc-donnaldsmat når de kjører.. og ikke ser mine "rundkjøringer" vil også takke til mamma, som lot meg låne bilen hennes da min tok kvelden i helga.. og så får jeg vel slenge meg på trenden her; takk til eksen min, som lot meg gjøre det som måtte gjøres for at toget skulle føres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Takk til de som tok seg tid til å lage så fete riper i lakken på touringen min at jeg får bruke ei hel uke av ferien min på å prøve å slipe og lakke osv., før jeg sikkert må krype til korset og levere den til noen som kan det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå