Kjennern Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Skulle til en kunde og foran meg stod det en ford connect og sperra veien inn til parkerings plass. Jeg tenkte greit nok så jeg stod å venta, blinka litt med lysa for å se om hun ville flytte seg, men neida. Plutselig kom ryggelysa på Satte tilogmed fjernlysa på(Nettopp satt på xenon så man burde ha sett bilen) Rakk ikke gjøre stort før det sa pang så da fikk jeg en Ford i fangern. Herregud er litt små irritert nå. Fikk sjekka bilen på Terje Schie og de må nok lakke om fanger +++. Er glad det ikke var min skyld. Så skal ringe den heldige eiern av forden etter på og høre om hun vil ta det på forsikring eller dekke det selv. Det som er det kjipeste er all tiden det tar. Frem å tilbake hit å dit osv... Blir gaaaaaaaal!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Off, sånt der kjedelig. Vært borti ligende selv. Det kjedelige er som du sier all tiden det tar..Frem og tilbake..Demontering..Uten bil osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Det samme holdte på å skje med meg utenfor et kjøpesenter for en tid tilbake siden! Heldigvis reagerte jeg så kjapt og rygga bakover noen meter.. Men hadde jeg blitt påkjørt hadde det ikke vært noen krise egentlig pga et par vitner.. Men det er selvfølgelig irriterende med tanke på all ventinga..Ringe hit og dit, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 samma greia har skjedd meg var en dame som kjørte en slitter ny audi a4, hu sto og blinka ut en utkjøring og jeg sto bak henne, så ser jeg bare fort ned på varmeapperatet så ser jeg opp igjen og da kommer hun ryggende rett i bilen min å hu ødelegger hele bakfangeren sin men siden jeg kjørte justyen fikk jeg ingen skader. men plutselig kommer hun løpende ut å skylder på meg at det var min skyld at hu rygga i meg. hele greia ble egenlig het tåpelig da. men hu forsto til slutt at det var hennes feil og jeg slapp skadefritt unna:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Uff, slikt er kjedelig. For ikke så lenge siden opplevde jeg noe av det samme selv, på parkeringsplassen sto en bil parkert med tilhengerfestet godt plantet inn i min frontfanger ( som var laget av glassfiber)..Det ble ny M3 front da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 samme skjedde med meg! bare noen jævler stjal m3 fronten min bu bu. men satt bilen på verksted idag og får ny front på forsikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 så en gang en volvo 240 som rygget i full fart inn i en taho, dere kan jo selv gjette ossen det gikk, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg ble rygget på av ei nydelig indisk(?) jente i en splitter ny svart 1-serie. Ho rygget med 90 graders sving, og der sto tilfeldigvis jeg, så siden på bilen hennes traff hjørnet på bilen jeg kjørte. Jeg så det kom til å gå galt og prøvde å rygge unna, men når du først ser det kommer til å smelle er det ofte for sent. I baksetet hadde ho "hele slekta", så ble litt frem og tilbake der. Jeg kjørte bilen til svigers, som har en del parkeringsbulker fra før, så jeg sa det var greit. Bilen hennes derimot hadde en fin ripe i speilet og bortover hele frontdøra. Tror det var såpass at den måtte lakkeres. Synes synd på ho da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 så en gang en volvo 240 som rygget i full fart inn i en taho, dere kan jo selv gjette ossen det gikk, he he Tahoen ble totalvrak tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Var ei gammal dame som rygga på min bil på en parkeringsplass. Min bil sto parkert og ho rygga så ho hadde jo ikke så veldig mye å komme med. Var jo hennes feil. Trøkka inn framsjermen og grillen ødela blinklyset ripa opp fangeren og lista på fangeren. Fikk takst på bilen 15450 kr. Fikk ut penga fra forsikrings selskapet, kjøpte deler for 4000kr og ordna resten sjøl. Kjøpte styling og felger for resten av pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Mange folk som aldri skulle hatt lappen, spesielt kvinnfolk! Synes det var veldig greit at de fikk lik forsikring som menn for ei stund sia. Selv om det ikke er de som krasjer har de ofte skyld ii ulykker fordi di kjører som ja...kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva ER det med damer og rygging?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva ER det med damer og rygging?? Call me when you get the answer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 så en gang en volvo 240 som rygget i full fart inn i en taho, dere kan jo selv gjette ossen det gikk, he he fortell hvordan det gikk da? *nysgjerrig* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Mange folk som aldri skulle hatt lappen, spesielt kvinnfolk! Synes det var veldig greit at de fikk lik forsikring som menn for ei stund sia. Selv om det ikke er de som krasjer har de ofte skyld ii ulykker fordi di kjører som ja...kvinnfolk. Heeeeyyy! Den var litt frekk syns jeg! Hva med å holde dere på veien a gutter!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå