Superbeetle Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg betalte 750 per vindu foran, 500 bak(ikke vinduer som åpnes).. Skal forresten på eu kontroll til uken, så jeg kan jo komme med tilbakemld på hvordan det gikk.. er 35% film helt fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Har da vært på eu kontroll! Fikk IKKE anmerkning på solfilmen på siderutene foran Så nå må det feires... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Har selv hatt solfilm på de fleste bilene mine. Har aldri hatt problemer på Eu kontroll eller i teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har da vært på eu kontroll! Fikk IKKE anmerkning på solfilmen på siderutene foran Så nå må det feires... Sweet Gratulerer... Det må feires ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Jeg betalte 750 per vindu foran, 500 bak(ikke vinduer som åpnes)..Skal forresten på eu kontroll til uken, så jeg kan jo komme med tilbakemld på hvordan det gikk.. er 35% film helt fram.. hvor fikk du gjort dette da=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Jeg betalte vel 5000,- på solfilmspesialisten. De tok ikke ut rutene, men resultatet ble 100%, ingen bobler eller noe tull. Det er vel to tre år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå