Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke rart at det går gale innimellom.

hadde ikke turd å stå på sidelinjen å se på....langt mindre å sitte på.

Ikke jeg heller. Ulykker skjer...

http://youtube.com/watch?v=BVWaYXvsq3U

Fy F**N, dette er noe av det sykeste jeg har sett! 2min og 48sek i klippet, han stakkaren som blir truffet der har liten kjans til å overleve den smellen. Ble helt satt ut nå, Og jeg hadde heller ikke trodd noen skulle klare å deformere en BMW sånn som på det første klippet! Sjuke j***er!

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så morsomt med å "drifte" på en helt rett strekning....Har jeg hatt så mye penger og fritid som de gutta der sannsynligvis har ville jeg ha bygget en bane med svinger å kjørt skikkelig istedet. Det der er jo bare dumt!!Å drive på sånn i traffikken er total idioti! Glad for at vi slipper å møte menn i kjoler og skaut på den måten i traffikken i Norge i allefall:)

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe.. TØØØØFT.... de har i vertfall innsats i forhold til mange kyllinger både her å der :D:D:P

Skrevet
hehe.. TØØØØFT.... de har i vertfall innsats i forhold til mange kyllinger både her å der :D:D:P

Heller en kylling med en hjerne enn en araber uten en hjerne... :mrgreen:

Skrevet

Jeg blir så forbanna når folk bare ødelegger slik...

Hvilke hastigheter er det egentlig det dreier seg om her? Det ser ut som om det går fort.

Skrevet

de folka der er ikke rektig for en femmer! de har tydeligvis jævlig stor fart når man ser hvor langt de sklir eller ruller etter å ha dratt av veien. han som blir truffet på 2 48 i klippet er stein dæv. se på alle de bitene som flyr rundt., diverse kroppsdeler. det er nok glatt asfalt der med sand på så det sklir lett. teit å gjøre sånn på de veiene. som om vi skulle gjort det på e 6.. møkkafolk!

Skrevet
Fy F**N, dette er noe av det sykeste jeg har sett! 2min og 48sek i klippet, han stakkaren som blir truffet der har liten kjans til å overleve den smellen.

Tror nok han har sett sine bedre dager ja!! :shock:

accidentxp6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...