Simen Malerbakken Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Nå kan det hende det var en årsak til dette også. Sensasjonsskriverier selger bedre enn fakta... http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=49710&arkiv=False Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 DET var en litt bedre artikkel ja. Men likevel, det går vel å stabilisere nakken og få personen ut dørveien og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 LITT smugreklame eller, Simen? =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Ha ha, det kan faen ikke være mulig! De mente de tok en riktig beslutning... heh De tok en svensk besutning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 flaks at teknologien ikke har kommet så langt at de var utstyrt med lyssverd eller laser for å fjerne taket hadde vel ikke vert så mange igjenn inne i bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hahaha...! Det er da ikke 1. april enda...? Spøk til side, greit nok at det viser seg i ettertiden at beslutningen forsåvidt var riktig i forhold til nakkeskaden, men taxisjåføren skal selvfølgelig ha full erstatning for overgrepet på bilen sin, uten snakk om noen egenandel. Som det kommer frem i artikkelen; hvem gidder å stoppe og hjelpe trafikkskadde slik om man risikerer sin egen bil? Kunne like gjerne vært involvert i ulykken da... Hadde dette vært meg hadde jeg hevet unna fyrn med vinkelslipern. Ikke f... om han skulle få tatt taket mitt, over mitt lik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 haha jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hvordan i allverden kom han seg inn i taxien med brekt nakke? er folk fjerne eller? flytte på en med brekt nakke? hehe jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hadde dette vært meg hadde jeg hevet unna fyrn med vinkelslipern. Ikke f... om han skulle få tatt taket mitt, over mitt lik! Hehe, blir nesten straffa for og hjelpe folk som har vært uheldig. sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Tror eg hadde begynnt å lurt visst det var jeg som satt i bilen..Aner ingenting før noen plutselig klipper vekk taket, å di inni sitter som noen spørsmål..Fy flate så jeg lo når jeg leste dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg synes også det hørtes helt sprøtt du at en som har knekt nakke kan klare å sette seg inn i en lav bil og ikke klare å gå ut igjen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hahah den siste linken gjorde meg bare sinna! herregud for noe idioter svenskene er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Det er fan ikkje mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå