Gå til innhold

Henta meg en e28 i helga. :D

///Dr M
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke no frontleppe på den tror jeg, så ut som en hel fanger, mener han sa det var en alpina front, er ikke sikker.

En ting, girstanga er veldig slapp, og det er bare såvidt det går å sette den i revers faktisk. Hvilke foringer trenger jeg å bytte ut? Har tenkt litt på shortshift fra koed.dk. Men kan jeg bruke e30 shortshift, eller må jeg ha e34 siden girkasse og motor er fra en e34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe rust på kanalene, men det er bare overflaterust som er lett å pusse bort. Er noe rust på hjulbuene bak også, men ikke no stress å få bort. ellers ser den veldig grei ut rustmessig til å være en e28. :) Veldig fornøyd med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt snakket her inne og andre steder om E30 bør vi nå fokusere på E28... for det er den modellen som virkelig er BMW. Gi meg en strøken E28 M535i og jeg behøver ingen andre biler... 8)

Heller M5 enn M535i for meg iallefall.

Synes plastikken på M535i er stygg :?

----

Den frontleppa trådstarter har er Zender, tror jeg. Kunne fås med som originalt tilbehør når bilen ble kjøpt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller M5 enn M535i for meg iallefall.

Synes plastikken på M535i er stygg :?

Vedr. M5 vs. M535i er jeg selvfølgelig helt enig, men det er mest et spørsmål om tilgjengelighet og pris. Jeg liker M-Tech stylingen BMW hadde på både E28 og E30... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...