///Dr M Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Var å henta meg en ny e28 i helga, savna den gamle min. Er en 1986 520 med en 1990 e34 M20 motor som er gådd ca 190 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Denne så jo rett stilig ut, hvilken frontleppe sitter det på den?? grattulerer så mye, E28 er KONGE biler:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Er ikke no frontleppe på den tror jeg, så ut som en hel fanger, mener han sa det var en alpina front, er ikke sikker. En ting, girstanga er veldig slapp, og det er bare såvidt det går å sette den i revers faktisk. Hvilke foringer trenger jeg å bytte ut? Har tenkt litt på shortshift fra koed.dk. Men kan jeg bruke e30 shortshift, eller må jeg ha e34 siden girkasse og motor er fra en e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 hehe! er jo gamlebilen min! så litt finere ut da ja! den kmstanden på motor er nok ikke rett! hvor langt er bilen gått nå da!? må no være bra mye rust i kanaler og skjermkanter på den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Bare demonter hele giroverføringa og skift alle foringer. Bilen ser forøvrig veldig bra ut.. Ikke mange strøkne E28'er igjen.. Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 mulig jeg har repsett for giroverføringen liggende enda! pm vist du er intrisert! hvor mye måtte du gi for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Det er noe rust på kanalene, men det er bare overflaterust som er lett å pusse bort. Er noe rust på hjulbuene bak også, men ikke no stress å få bort. ellers ser den veldig grei ut rustmessig til å være en e28. Veldig fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 eneste sted jeg har sett sånn fanger er på en japansk alpina b7.. om de kom med den eller om det er noe aftermarket greier vet jeg ikke.. den europeiske alpina b7 ser nå hvertfall sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Etter alt snakket her inne og andre steder om E30 bør vi nå fokusere på E28... for det er den modellen som virkelig er BMW. Gi meg en strøken E28 M535i og jeg behøver ingen andre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Etter alt snakket her inne og andre steder om E30 bør vi nå fokusere på E28... for det er den modellen som virkelig er BMW. Gi meg en strøken E28 M535i og jeg behøver ingen andre biler... Heller M5 enn M535i for meg iallefall. Synes plastikken på M535i er stygg ---- Den frontleppa trådstarter har er Zender, tror jeg. Kunne fås med som originalt tilbehør når bilen ble kjøpt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Heller M5 enn M535i for meg iallefall. Synes plastikken på M535i er stygg Vedr. M5 vs. M535i er jeg selvfølgelig helt enig, men det er mest et spørsmål om tilgjengelighet og pris. Jeg liker M-Tech stylingen BMW hadde på både E28 og E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Flott bil! Og enda flottere uten "styling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er det slike russe fløyter jeg ser nedi motorommet?? rett under ekspansjonstanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer, rute-mønsteret foran var litt tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå