PIIIPower Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 På E-39 har jeg en lekeknapp som det står ASC på.. (antispinn), men hvis jeg nå leker meg litt på en P-plass elle no, så lukter det så utrolig clutch.. er dette normalt, eller begynner "noe" å ta kvelden. Motoren er seff varm når man leker, men RPM har tendens til å ligge noe høyt OG bilen har rullet ca 260.000km med samme clutch..
Storkaren Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 høres nok ut som det er slitt clutch ja... hadde no holdt en stund den clutchen da... Når du gir full gass på tørr asfalt, og ikke spinner, går turtallet opp uten at bilen går noe fortere? det er no et tydelig tegn i hvertfall..
PIIIPower Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 skal prøve det til sommeren, men har ikke merket noe til det på "småglatta".. Uansett.. er det mye knot i bytte på en e-39? tidsforbruk?
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 skal prøve det til sommeren, men har ikke merket noe til det på "småglatta"..Uansett.. er det mye knot i bytte på en e-39? tidsforbruk? Uten å helt vite hva jeg snakker om... 3-4 timer på et godt verksted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå