Atle Simonsen Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Dyr bil, får mye mer for penga i Tyskland, til samme pris. Da tror jeg du må se en gang til. Billigste 540 2000mod med under 100`på telleren koster 120000,- kr i tyskland og med norske avgifter kommer den på 450000,- Forøvrig en fil bil jeg selv har vurdert, har hatt 540 selv for noen år siden og savner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Men, skal man først til vestlandet så må jo denne vurderes. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =66&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Ja den må du absolutt vurdere fredrik! Og så kjøper du den og sier fra til meg så tar vi oss en tur Du har solgt 330 nå har du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 hehe, 330 ble solgt jah.... Er litt igjen før jeg har råd til M5`en, men gud så lyst jeg har på den Får se hvor lyst de har til og bli kvitt den. Prøvetur loves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du bør ha mye kroner på konto hvis du kjøper M5.. masse feil på de. Dyre biler å eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Hysj, ikke si slikt til Nensin. Han skal ha seg M5! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Digg bil! Og kan de som mener den er for høyt priset komme med alternativer(fra forhandler)? Behold den original sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Har aldri prøvd en slik 540 E39. Men for de pengene får du selvsagt andre morsomme objekter også. Hvis jeg hadde deala denne, hadde jeg absolutt hivd på Hella facelift lykter foran og bak. Mitt problem er at den gamle navi/tv skjermen pre inntil 02 mod, ser så liten og gammel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Men, skal man først til vestlandet så må jo denne vurderes. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =66&page=3 Denne er desverre solgt... Men det finns jo andre M5`er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Men, skal man først til vestlandet så må jo denne vurderes. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =66&page=3 Denne er desverre solgt... Men det finns jo andre M5`er til salgs JA den "var" solgt, men er vist til salgs igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Du bør ha mye kroner på konto hvis du kjøper M5.. masse feil på de. Dyre biler å eie. Hvilke feil kan jeg regne med og få? Denne har vist byttet motor på 60K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9371027&sid=10ahRLTgd2103981&pos=37&tot=42&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Klipper og limer litt, er en Darre Nilsen på BMWCCN som har god peil på disse. Dette gjelder da modeller før 2001. 99 modellen er svært utsatt. ----------- - Vanos MÅ være byttet - MAF (Luftmassemålerene) MÅ være byttet de siste årene. - Klutsjen bør være byttet. - Bremseskivene bør det være mye igjen på. - Bilen MÅ ha full service historikk, der spesielt alle oljebytter er utført og bilen har aldri gått mer en 10' km uten godkjent oljebytte, og bilen har ikke gått på annet enn 10-60 olje. - Når du prøvekjører, ver spesielt oppmerksom på: - Slark i drivlinje - Manglende effekt over ~4500omdr (maf) - Rakling på kald motor, og tomgang (vanos) - Klutsjen skal ta skikkelig, slipp den fort ut mellom feks 2-3gir. Du bør også være klar over at en M5 er dyr i drift, og bruker du bilen, må du renge med å bytte bremser/klutsj/dekk relativt ofte, noe som desverre fort blir dyrt. På min har jeg byttet maf, motor, klutsj (x2), bremseskiver, drivknuten før diffen, festene til stabstag, abs sensor ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Da ble det bilkjøp, fant ut at driftsutgiftene på M5 kunne bli høye. Gikk derfor for nesten ny bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=4&tot=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 For en helomvending! Den er sikkert i bra stand mtp km-stand, men alikevel! 450 høvdinger for en '96 lexus er mye penger! Sarkastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå