Budda Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 I dag har jeg vært å henta meg en ny bil..tiden gikk veldig sakte etter at avtalen gikk i boks til jeg fikk hente den:) Det er en 2002 320d touring, med Mpakke og annet snask. Har ikke fått testa den så mye enda men merker jo stor forskjell fra gamle is'n. Bare vente på sommer og 19" nå skal se om jeg får opp noen bilder i morgen da fikk jeg ftp'n til å funke her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 gratz med ny bil sleng in noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 gratulerer med ny bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Grattis men ny bil ja .... Kunne trengt meg en E46 Touring selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer med en fin bil og overgangen fra en turtallsvillig "isbil" til en dieselmotor blir ganske sikkert interessant. Husk at mye kjøring på høyt turtall (3500-4500 rpm) over tid ikke er den beste behandlingen en dieselmotor kan få... 2000-3500 rpm er anbefalt arbeidsområde. Jeg ville imidlertid ha begrenset meg til 17"-18" felger (les: komforten blir helt ødelagt av 19" felger)... fin lakkfarge og jeg liker at den er uten rails... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer så mye, kjempe bra valg av bil Fikk min 320DT sist lørdag, jeg er såfall kjempe fornøyd. Gleder meg også sinnsykt til vår/sommer når 19" kommer på Hva heter den blå fargen? Var meget fin. Bilder av interiør? Mer info om bilen? Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer med en fin E46 Touring! Er den handlet på Grandahl Bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Kan jo ikke si annet enn at det er en virkelig nydelig bil! Den ser ut til å være i veldig fin stand? Hva mer er av utstyr da? Håper det kommer flere bilder og dine inntrykk av bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer med ny bil! Så veldig fin ut denne, fin farge også! Henger meg på R Andersen og spør også om den er handlet på Grandahl Bil? Så mistenkelig likt ut på bildet i hvertfall. I såfall har du nok garantert fått en ryddig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Grattis, har hatt min 03 320Dat siden Jul og er storfornøyd. gleder meg til sommerskoene kommer på og Rudskogen med bimmers:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Grattis med pen bil! Ser veldig topazblå ut og det er jo helt rett farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer med fin bil Budda Jeg ville imidlertid ha begrenset meg til 17"-18" felger (les: komforten blir helt ødelagt av 19" felger) Pøh..! ... fin lakkfarge og jeg liker at den er uten rails... :wink Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer, veldig pen bil du har fått deg Som sagt... skikkelig stilig uten rails Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Takker og Bukker:D Bilen er kjøpt på Grandahl ja, og tror da jeg har gjort en god deal..håper jeg iallefall:) Bilen er Topas blå..så riktig gjettet det. og liker selv at den er uten rails. Ellers har bilen M-tech II pakke, sportsseter i alcantara..eller hvordan det skrives, M ratt, klima osv..det vanlige tenker jeg. Det jeg synes mangler er multiratt og regnsensor..men multiratt skal jeg få fiksa meg. Ellers er grunnen til 19" er at jeg har det på is'n så jeg bare flytter over dem. fulgte med noen 17" m felger på sommerdekka til bilen. Ellers er det ikke noe fare for at jeg skal ligge å jage på høyt turtall for det er invalidekasse på bilen.. Ellers har jeg vel ikke så mye planer for bilen i starten, alt koster alt for mye, og is'n trenger sårt nye dempere og litt lakk først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gratulerer med ny BMW. Nydelig farge og M-Tech pakka er den flotteste. Åssen ser 19" ut/hvilken type? invalidekasse på bilen.. Etter min mening, så skal ikke en sånn bil være utstyrt med en annen kasse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå