ConCon Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har planer om å kjøpe nye sommerdekk innen våren, men vet ikke hvilket merke jeg skal satse på. Dimensjonen er 215/45/17. Ønsker støysvake dekk med minimal sporing Gode egenskaper på våt vei er også å foretrekke Noen som har noe å anbefale, eventuelt fraråde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg kjørte på toyo T1R i den dimensjonen og de har de egenskapene du er ute etter. Ulempen er at de blir relativt fort slitt. Goodyear F1 gds3 er også et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Okei, satt GoodYear F1 dekk på da jeg kjøpte bilen... Var innom en dekkforhandler i nærheten og der anbefalte de et dekk som het Typhoon... er dette noe tess? Noen som har prøvd det? Hvordan er Nokian Z dekkene? Kunne også tenkt meg noe som ikke blir så fort slitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Michelin Pilot Sport PS2 var hvertfall best i test. Jeg å broderen har bestillt 8 slike. eneste minus er at di er en smule dyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Ble anbefalt noen Hercules-dekk hos megahjul.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Hercules og Typhoon er vel ganske rimelige dekk. Jeg kjøpte nylig dekk i merket Aurora. Fikk dem igrunn anbefalt av forhandler, betalte 1070,- per stk med en del rabatter. 235-40-17. Hadde aldri hørt om merket før, så jeg var litt skeptisk, men de fungerer utmerket foreløpig. merker nesten ikke noe sporing, mye mindre enn med mine tidl nankang dekk som attpåtil var smalere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Her er en billig nettside for kjøp av dekk.. http://www.dekkexpress.no/produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg hadde Typhoon på min E46 og på våt vei så var de ikke veldig imponerende. På tørr vei var de helt ok, men jeg kommer ikke til å kjøpe Typhoon igjen. Kjøpte heller aldri disse selv da de fulgte med felger jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg hadde Typhoon på min E36. Dekkene var helt OK på tørr asfalt, men når det var vått så var det ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Har enda Silverstone dekk på min bil Vet ikke hvor kjent det er, men det helt kurant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Okei, satt GoodYear F1 dekk på da jeg kjøpte bilen...Var innom en dekkforhandler i nærheten og der anbefalte de et dekk som het Typhoon... er dette noe tess? Noen som har prøvd det? Hvordan er Nokian Z dekkene? Kunne også tenkt meg noe som ikke blir så fort slitt... Kjører med Nokian Z dekkene og er fornøyde med de. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Skal også ha nye dekk til sommern, blir det nokså likt med dimensjonen 225/35/R19 eller er det mye forskjell på sporing, dekkegenskaper etc i forhold til den dim. som blir nevnt øverst her? EDIT: Når jeg var inne på denne dekkekspressen fikk jeg opp disse dekkene da jeg skrev inn den dimmen jeg måtte ha.. "DUNLOP SPORTMAXX XL E" Noen som vet om disse er noe tess? Var temmelig dyre synes jeg.. Nesten 8000,- for 4 dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hvis du vil ha bra dekk og samtidig spare litt penger så anbefaler jeg virkelig Regal RD3100 som du får på interdekk.no. Jeg kjøpte disse i sommer i dimensjon 215/45-17 til min E36 og er veldig fornøyd. Lite støy, god vanndrenering, godt grep, og sist men ikke minst: _Null_ sporing! Jeg ble meget positivt overrasket. Har også brukt de på motorveier i Sverige og Finland, og de oppfører seg fint opp til ca. 180 km/t, så det burde holde bra her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Har funnet noen ålreite priser hos dekkonline.com Noen som har erfaringer med å bestille derfra? Er skeptisk til forhåndsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Her er en billig nettside for kjøp av dekk..http://www.dekkexpress.no/produkter God priser. Kompisen min jobber på dekk sjappe og lå 2000kr over (med 50%) på 2stk 18" 225/40 og 2stk 18" 255/35 til bilen min Å da hadde han ikke tatt med hva det kostet å legge om dekke (altså reint kjøp av dekk uten omlegging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå