Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thomas Stellander eier (eller del eier) av proteinfabrikken.no

Så ikke bare pumper han mer enn oss, han har mye mer peng og så trenger ikke svindle.

Men kan jo være noe i familien ?

Eller noen som trener samme sted som han ..

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Som noen sa i et innlegg tidligere i tråden, så bruker posten eller postbanken da 3 dager på å videreføre penger.. pga rente or something!

Nå vet ikke jeg om Stellander har konto i postbanken, så med andre ord, hvis ikke pengene er inne på john`s konto innen onsdag kl 24 så har stellander et lite forklaringsproblem.

Skrevet
Som noen sa i et innlegg tidligere i tråden, så bruker posten eller postbanken da 3 dager på å videreføre penger.. pga rente or something!

Nå vet ikke jeg om Stellander har konto i postbanken, så med andre ord, hvis ikke pengene er inne på john`s konto innen onsdag kl 24 så har stellander et lite forklaringsproblem.

Ver så snill. Fyren heter ikke Stellander.

Sakset fra AutoDB:

Navn: Arne v stellander

Telefon: 94294686

Adresse: mellomveien4

Poststed: 9050 storsteinnes

Fylke: Troms

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1371053#top

Gule Sider:

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=94294686&origin=yellow

Skrevet

Ver så snill. Fyren heter ikke Stellander.

Når jeg handlet med han for en 2 ukers tid tilbake så spurte jeg om fullt navn og adr. Jeg fikk da heller ikke opp noen stellander på tlf nr hans. Så jeg sa til han at det er ingen ved navn stellander som eier nr. Da sa han et eller annet om at han hadde byttet navn og at d ikke var registrert enda. Men om det stemmer veit ikke jeg. Handelen min gikk hvertfall greit. Jeg forhåndsbetalte også!

Skrevet

Heldigere du da -Anders-, kunne jo fått pakninger som var gjennommorkne også..

Ellers lurte eg på om du ikke har noe å si til ditt forsvar

Arne Vidar Myrvoll AKA teamstellander ?

Du må jo forstå at dette ikke tjener deg på noen måte? Folk vil jo ikke kjøpe en dritt av en når en oppfører seg slik!

Fatter ikke at du ikke bare førte over 3000 kr og blir kvitt saken da du hadde sjangsen..du hadde jo den en god tid før eg la ut dette her..

Kan fortsatt løse dette her vettdu..ta kontakt..

Skrevet

Eneste som er ankommet kontoen min er lønna..

Nokon som er heldige :P

Er det ikkje nokon som kan ta seg ein tur å riste han litt da? Vist John H gir 1500 kr til ein fyr som bur der oppe for å skaffe dei 3000 så lære kanskje idioten litt, og du får iallefall litt igjen av pengene..

Og nei, det var ikkje ein oppfordring 8)

Skrevet
Thomas Stellander eier (eller del eier) av proteinfabrikken.no

Så ikke bare pumper han mer enn oss, han har mye mer peng og så trenger ikke svindle.

Kanskje et lite tips om at noen missbruker navnet hans får ting til å gå litt av seg selv der oppe? ;)

Skrevet
Siden når ble bodybuildere sterke? De løfter det tyngste de kan med få repitsjoner. Blir ikke sterk av det, bygger kun volum.

HAHA! Tenkte akkurat det samme når jeg så han fyren!

Ok, han klarer å løfte 200 kilo, men han kan sikkert ikke sloss.. Han beveger seg sikkert sagte.. Så det er bare til å prøve å banke han opp :)

Skrevet
Skjønner ikke at folk tør slikt, når man har både navn adresse og telefonnummer til vedkommende.

Nå skal det sies at jeg har vært borti samme sak før, anmeldt vedkommende ilag med MANGE andre som også var svindlet. Fyren ble "dømt", men "straffen" han fikk var lik 0. Mye å hente på å være kriminell i Norge desverre. Tror dere vi som sto igjen fikk tilbake ett rødt øre, neida.

Og jeg vet hvor han/mora bor, ettersom jeg har vært å kikka på en av bila hans :wink: hehe

Nei, SKAL man først svindle noe, så burde man da i det minste skjønne at man ikke sprer alle fakta om seg selv..

Og man skal IKKE svindle i utgangspunktet!

Skrevet
Men, er litt vanskelig å ta kontakt da. For han er jo blokka!

Som jeg sa, ikke blokk han, da er det vanskeligere å ta kontakt..

Er han virkelig det ?... du kan jo prøve å sende ham en PM... :wink:

Skrevet
synest denne tråden begynner og skli ut litt jeg ass.. ;)

helt enig..

mange som er tøffe i kjeften her nå, men fortsatt ingen som har satt ordene ut i handling ser det ut som :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...