|Andreas| Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Veldig trist, var en lekker E46... Sa den andre førerern hvorfor han ikke brukte bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Var det forkjørsvei han kjørte på? Isåfall kan det være litt vanskelig å ikke få skylda tror jeg, selvom det kan skyldes at han kjørte for fort. Men lykke til iallefall. Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Så du beholdt lappen og vekteren mista den? Virker iaf logisk. Nei. Det var kun jeg som ble fratatt lappen i det heletatt. Virker jo helt høl i huet spørr du meg.. Veldig trist, var en lekker E46...Sa den andre førerern hvorfor han ikke brukte bremsene? Han sa bare han ikke brukte bremsene, og det var jo umulig å se noen bremsespor også siden det hadde regnet.. Var det forkjørsvei han kjørte på? Isåfall kan det være litt vanskelig å ikke få skylda tror jeg, selvom det kan skyldes at han kjørte for fort. Men lykke til iallefall. Håper det går bra Takker. Det var nok forkjørsvei, men om du hadde sett krysset hadde du sjønt sitvasjonen. Veldig uoversiktelig, og jeg holdt vikeplikt, la meg ut, og når jeg var 80% _over_ på min side av veibanen kommer han inn i siden på meg i en helv%# fart.. Har ikke hørt noe fra forsikringa enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil tror jeg han som kjørte securitas bilen også er på forumet her Hvilket kryss var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Var på tiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jævli trist :( Hmm, securitasbilen der såg jo ganske ny ut, tar jeg ikke helt feil så har den abs bremser og det blir det ikke bremsespor av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 det blir nok spor av abs bremser også jo.. om han har brukt de jeg har stått på brmsen med abs flere ganger jeg å det blir et hakkete mønster ikke så tydelig som vanlig såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Ok men det såg jo jævli vått ut så bilen sklei vel litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Var veldig vått ja, å blien "sklei" over fartsgrensen.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Flaks du ikke fikk han der i førerdøra. Synd med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 takk for comment, synd med bilen din.. sett på noen 320d? btw, fått en del tips her til min e46=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jo takk for det.. Blir vel å dra til Tyskland å hente snart Må bare finne en på mobile.de med det rette utstyret og farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Triste greier. Får håpe du vinner da, eller evt at det blir delt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Saken er ferdig, og har fått en pen pengesum. Blir som sakt ny bil straks, venter bare litt til snøen forsvinner, og E36en blir solgt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja, vant du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå