Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Handlet meg ny bil i Januar Så tenkte tiden var inne for må vise den frem til folket Litt info om bilen : - 2000 Modell 318 CI - Full M-Tech II sportspakke - Schwarz 2 ( farge) - Orginale M-Sport felger 17 " med 225/40 Piggdekk!!!!! - Klimaatomatikk - Parkeringsensor bak - Xenon - Sportsluftfilter - Proff tonet ruter Planer for bilen : - Nye sommerfelger - Skifte ut treverket Kommer tilbake med flere bilder senere. Kom med komentarer folkens og forslag til sommerfelger Vurderer BBS CH 19 " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Fin bil med mye riktig utstyr, grattis! Som du sier, bort med treverket og spør du meg "øyelokkene" også. Ser veldig bra ut! Syntes faktisk de orginale felgene satt fint på den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Absolut en fin bil og BBS CH er aldri feil på E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Fredrik: slutt å vis frem sånne bilder. Det brenner i lommeboka på en enkel sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fin bil med mye riktig utstyr, grattis! Som du sier, bort med treverket og spør du meg "øyelokkene" også. Ser veldig bra ut! Syntes faktisk de orginale felgene satt fint på den også! Takk for det Vurderer om jeg skal ha øyelokka, men synes det ser meget bra ut når jeg kjører med xenon lysa... Blir litt "sintere" i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Ta bort øyelokkene og heller kjøp deg noen mørkere frontblinkers, så de går bedre sammen med selve lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Nice car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Nice car Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Får jeg lov å spørre om hvor mye du betalte for herligheten? Trenger ikke si nøyaktig pris, men sånn cirka Pen automobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Et smykke det der! Enig med de andre..fjerne øyelokkene, gjør den bare billig, bilen er så fin ellers. Hvis du har råd er jo BBS RS-GT utrolig kul til den bilen. Er litt mer "åpen". Men koster skjorta da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med nydelig bil! ..og BBS CH er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med en meget pen E46 både innvendig og utvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Får jeg lov å spørre om hvor mye du betalte for herligheten? Trenger ikke si nøyaktig pris, men sånn cirka Pen automobil Er fornøyd med prisen jeg ga for den er alt jeg vil si Takker for komentarer Men hvordan ser BBS RS-GT ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Enda en pen 318Ci på forumet . Som BalleKnalle sier, så passer mørke blinklys mye bedre med lyktene enn hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Men hvordan ser BBS RS-GT ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå