Ole-Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Lekkert! 18" eller 19"? Takker 19 " ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Populære disse! Ble veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Najs. Clean og pen bil. Passer godt disse felgene, hadde de selv på gamlebilen. 235 rundt hele eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Najs.Clean og pen bil. Passer godt disse felgene, hadde de selv på gamlebilen. 235 rundt hele eller? takker magnus ja, 235 rundt hele Bruker gamlebilen din som forbilde.... hihi men mangler jo 6 `er en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Pent. Virkelig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Pent. Virkelig pent. Takker for det Hadde vert max med xenon i grøftelysa Men det er det lovligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Det er vel slik at dersom man har xenon, så skal det også være lyktespylere og automatisk høydejustering.. Så helt lovlig er det ikke, men kan ikke tenke meg det er noe de oppdager på kontroll. Har selv bestilt xenon til tåkelys, og kan ikke si jeg bryr meg stort om loven på dette punktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det er vel slik at dersom man har xenon, så skal det også være lyktespylere og automatisk høydejustering.. Så helt lovlig er det ikke, men kan ikke tenke meg det er noe de oppdager på kontroll. Har selv bestilt xenon til tåkelys, og kan ikke si jeg bryr meg stort om loven på dette punktet.. ja, det er jo ikke noe å bry seg om Hvor bestilte du xenon til tåkelysa? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Fra www.xenon-trading.no ! kostet 1800, som er grei pris.. Men har dog enda ikke fått de, og det har nå gått en stund siden jeg bestilte.. Håper de kommer snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ok Må slenge ut resultatet når det er montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Felgene satt veldig bra på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Da var bilen til salgs ;D Har kjøper på bilen ;D Og håper den blir solgt i løpet av noen uker Denne gang skal d bli sekser uansett Slenger ut noen bilder hvordan bilen ser ut nå ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Fint Oli.. Hadde ikke sett det bilde på rundkjøringen, meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja, syntes også det ble bra Thomas e flinke med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Pene bilder dette. Er den dyr? Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå