Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hjernen min har funnet ut at den skal irritere seg grønn over de orange pærene som sitter i blinklysene foran på coupèen. Det ser litt døvt ut og kan ikke forstå hva de tenkte på nede i München da de satt orange pærer i. jaja.. Jeg mener å ha sett en tråd for en måneds tid siden ellerno der en eller annen hadde funnet blanke/sølvfargede pærer enten på biltema eller clas olsson som blinker gult. Har søkt litt og finner ikke igjen den tråden. Noen som har noen tips? Jeg ønsker å beholde de orginale blinklysene, det er kun pæren jeg er ute etter å bytte. Om noen har varenummer enten fra clas olsson, biltema, mekonomen eller andre steder så hadde det vært genialt. Jeg aner ikke hva pæren heter en gang... 12v 21w.. med sokkel? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=10 Om noen har tips til tilsvarende for sideblinklysene også, så mottas det med takk.
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Det hjelper også betydelig hvis du skifter selve innfatingen i hovedlysene til en blank type... så ser hele lykten mer ut som en enhet... Hvis du hadde hatt faceliftutgaven er denne varianten den mest sexy etter min mening...
Lilla Coupe Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Superstyling i Trondheim har : http://www.superstyling.no/shop/index.p ... 9c0d1ea677
toomas Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 eller så har de fleste bilextra butikker nylig fått inn diodepærer med mange dioder på som er hvite men blinker orange. de kommer med blink sokkel og kosta rundt 50 kr stykke. jeg kjøpte sånne park pærer som lyste hvitt fordi det så noe døft ut med xenon hovedlys og gulaktig park og de diodepærene funka kjempebra pluss at de aldri ryker 90 kr for to
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Takk! Det var nok tråden jeg tenkte på ja! Hvilket av varenumrene foreslår så herren? Er det 34-6471 jeg skal ha? Fredrik: Om jeg forstår deg rett, så må jeg si meg uenig med deg. Beholder gjerne de sorte innleggene i lyktene fremfor å bytte til blanke. De sorte er vel "M-pakke" ellerno? I hvertfall passer de fint til shadowline.
Frode H. Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Er det ikke slik at sort er standard og at man må opp i 330 eller noe slikt for å få titanfarget innlegg rundt lyktene?
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Har i alle fall sett en M3 og en M3 CSL med sorte innlegg.
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Det er iallefall mye å velge mellom når det gjelder frontlys og E46 med facelift... det er faktisk noe for enhver smak...
Steffan C Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hvilket av varenumrene foreslår så herren? Er det 34-6471 jeg skal ha? Jeg foreslår dette ja . Er absolutt ett must med sånne pærer når man har hvite blink. Jeg har det både foran og bak .
kilronan Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 eller så har de fleste bilextra butikker nylig fått inn diodepærer med mange dioder på som er hvite men blinker orange. de kommer med blink sokkel og kosta rundt 50 kr stykke. jeg kjøpte sånne park pærer som lyste hvitt fordi det så noe døft ut med xenon hovedlys og gulaktig park og de diodepærene funka kjempebra pluss at de aldri ryker 90 kr for to Jeg vet ikke hva slags dioder du henviser til men det er ikke alle diodepærer som fungerer like optimalt. Det klassiske problemet med dioder er at de som regel lyser sterkt "rett frem". Dette løses vanligvis med å montere en haug av dioder som lyser i ulik retning på samme sokkel. Selv med slike pærer vil man gjerne oppleve at diodepæren ikke klarer å spre lyset like bra som en standard pære. Pæren under har jeg prøvd og denne fungerer ikke optimalt. Fungerer ok når det er mørkt, men lyser veldig svakt i dagslys. Det er også viktig å være klar over at de fleste diode-løsninger drar såpass lite strøm at man som regel er nødt til å montere en motstand på strømkabelen for å slippe å kjøre rundt med varslingslys for gåen pære under speedometeret. Er det ikke slik at sort er standard og at man må opp i 330 eller noe slikt for å få titanfarget innlegg rundt lyktene? Kun 330 kommer med titanfarget innfatning originalt.
Mack10 Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ser du bor i bergen, da vet du gjerne hvor AST Performance på lønningsflaten ligger!? De har disse pærene!! Kjøpte meg disse jeg også sammen med nye blinklysglass framme. Ikke noe voldsom pris heller syns jeg og huske.
Andycam Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Hvilket av varenumrene foreslår så herren? Er det 34-6471 jeg skal ha? Jeg foreslår dette ja Da er pærene kjøpt inn og montert! Det var rett type og de så flotte ut når de var montert. Var noe skeptisk da jeg så dem i butikken fordi de virket veldig orange. Men ferdig montert er resultatet utmerket! Anbefales!
T.R.Melum Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hvilket av varenumrene foreslår så herren? Er det 34-6471 jeg skal ha? Jeg foreslår dette ja Da er pærene kjøpt inn og montert! Det var rett type og de så flotte ut når de var montert. Var noe skeptisk da jeg så dem i butikken fordi de virket veldig orange. Men ferdig montert er resultatet utmerket! Anbefales! Kan du legge ut et bilde!? Vurderer slike jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå