larserso Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hei! Da har jeg endelig fått tatt noen bilder av mitt nyanskaffede glis:) Bedre bilder kommer etter litt shining til våren. Kun tatt med kompaktkamera utenfor garasjen til svigers. Litt om bilen: 2004 320dT. Jeg er veldig godt fornøyd med fargen, dyp og elegant. Den ser ut til å være veldig pent brukt. Kjørt av enslig, voksen mann. Innvendig ser den ny ut, og veldig lite å sette fingeren på utvendig også. Jeg er meget godt fornøyd med bilen. Den drar veldig godt over hele registeret synes jeg og er meget komfortabel samtidig som den er herlig stiv;) Godt det går an å legge inn hastighetsbegrensning i form av alarm i tilfelle man glemmer seg. Kjørte 300km langkjøring i helga. Det var litt køkjøring, en del forbikjøringer og ca 90-100km/t ellers. Brukte 0.41 på turen! Noen bilder av saken: Jeg synes bilen er veldig pen som den er, så jeg har veldig lite planer for den. Etterhvert blir det 18" sommerdekk og vurdering av senk i forhold til det. Ellers er det kun fjerning av 320d merke og skifte av blinkpærer, samt selvfølgelig maskinpolish og innvendig rens til våren. Tusen takk til Heranger bil for meget god hjelp med leting og importering av bilen! Håper den faller i smak hos dere også EDIT: Grunnet innbruddsforsøk av to litauere etter 3. natt med bilen utenfor heimen har jeg fjernet alle detaljer om utstyret på bilen på grunn av paranoia. Se http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=423627#423627 for info
Andreas 750iL Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Veldig fin bil... Likte fargen kjempegodt...hehe
borte Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Pen bil.. Likte fronten og fargen speiselt godt!
kvileren Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 KaNon bil!!! M-Tech blir aldri galt Jeg synes de felgene som sitter på bilen nå er utrolig pene... passer bilen veldig godt.
larserso Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ja, den er veldig pen og hel. Felgene kler bilen godt synes jeg også. De er dessverre noe kantkjørte, men de skal pusses opp i løpet av våren så de også blir strøkne.
VillKapping Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Nydelig bil!! Felgene er jo selvsagt helt perfekte.. hehe.. (Har sånne selv..)
eriklepe Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 pen bil med rett utstyr! og ikke minst dritkul farge
Henrik K Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med flott bil. Fargen ser meget bra ut, og felgene passer veldig bra til bilen. Det er en god følelse å kjøre rundt i (nesten helt) ny bil, ikke sant? Kjøpte selv bil i forrige uke, så jeg kjenner følelsen
R Andersen Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med en fin E46 Touring! Det begynner å bli mange E46 med M-pakke her inne nå! Kunne godt tenkt meg en selv.
larserso Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med flott bil. Fargen ser meget bra ut, og felgene passer veldig bra til bilen. Det er en god følelse å kjøre rundt i (nesten helt) ny bil, ikke sant? Kjøpte selv bil i forrige uke, så jeg kjenner følelsen Godt å kjøre nesten ny bil ja:) I hvertfall et steg opp i forhold til -85 Corolla som vi "arvet" for et par år siden
Henrik K Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Det var kanskje du som kontaktet meg vedr lån av vinterhjul for litt over en uke siden?
Orjan Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med flott bil! Orientblå er uten tvil en "riktig" farge
BMWPower Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Se her ja, har jo gutten fått bilen hjem Den såg meget pen ut, og ikke minst rett utstyr. Navi og 6 gir er noe jeg mangler *misunlig* Skal du ha 18" syns jeg du bør senke den litt, 30-35mm med enten Eibach eller HR fjører. Har bilde av en bil akuratt lik din,samme farge med med 18" M felger og 35mm HR fjører. Kan jo sende deg bilde, så kan du selv vurdere selv. Men at du har klart å bruke 0.41L på mila er jo imponerenes Jeg brukte 0.55 fra Hønefoss og hjem til Bergen. Men er jo litt fjelloverganger og slikt da. Uansett, gratulerer så mye. Velkommen i E46 Touring "klubben"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå