shv Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Har hatt en E46 328 i ca. 1 år nå, helt problemfritt. Veldig bra bunndrag, angrer ikke på modellvalget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Enig, Er kjempefornøyd med min E46 328CI. sterk helt fra bunn, å ett bra skyv fra 3000rpm og oppover Mye mer behagelig en min tidligere E36 325(M50B25) som måtte jages å piskes på turtall bare for ¨noe så lite som en vanlig forbikjøring. Noe som er gøy en uke, men slitsomt i lengden. med 328'en kan man bare holde giret å gi gass, å ta en fornuftig forbikjøring. anbefales på det sterkeste! Til Trådstarter: Ser du holder til på Setermoen, jeg bor på Finnsnes visst det er av interesse å oppleve en 328 med manuellkasse visst du lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Dere er en gjeng sofabilister! Bunndrag er for pyser! Alt under 6000rpm er tomgang. Vroooom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har falt veldig for 328i, skulle gjerne hatt den i E46, men tror nok det blir litt vel dyrt.. Har hørt mye om at m50b25 blir slapp i forhold, og jeg vil ha bunndraget som det er i m52b28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Beste bilen jeg har hatt! Ser ingen ulemper med M52 så langt...Bortsett fra forbruket, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå