hav Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei Står mellom 320ci og 318ci. Som student er bensinforbruket noe viktig,men følte at min E39 520i er treg som mange andre også har nevnt her uttalige mange ganger. Er 318ci md automat treg? har dere erfaringer og hva er å anbefale.. 2liter eller 1,8? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er dette cabriolet eller coupe det er snakk om. Hvis det er cabriolet ville jeg nok ha handlet meg en 320Ci... Kom med mer informasjon så er det lettere for oss å gi deg et godt svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Er dette cabriolet eller coupe det er snakk om. Hvis det er cabriolet ville jeg nok ha handlet meg en 320Ci... Kom med mer informasjon så er det lettere for oss å gi deg et godt svar.. Beklager, dette er coupe. Snakk om 318ci 99/00 modell kontra 320ci 99/00 modell md automat gir. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 320 helt klart. Stoooor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 320 helt klart. Stoooor forskjell. Hei ja,sterk mening.. kan du begrunne hvorfor utenom at drar bedre hehe.. bensin forbruket er jo en del bedre.. men andre forskjeller? takker for alle innspill! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 aner ikke hvor mye 318 bruker men min 2,5 synes jeg ikke bruker avskrekkende mye så da er nok 2,2 literen ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Mulig jeg bare ikke orket å skrive mer Ok da. Jeg synes 318i fra før 2002 (kom da med 143 hk) er slapp, spesielt med tanke på at du skal ha med automat. Hvis det ikke står på pengene så er det helt klart 320i du må gå for. Skal du kjøre langt? For hvis ikke det er snakk om å kjøre langt i løpet av et år så er det jo ikke sååå mye å spare på litt mindre bensinbruk. 318 vil fort mase litt mer enn 320i og da øker bensinforbruket deretter. Ja, 318i bruker mindre bensin, men du skal kjøre et stykke før du sparer inn større summer på dette. Nå har ikke jeg studert lyden på denne utgaven av 318i men 320i med automat har rett og slett en skikkelig hvass lyd. På en eller annen måte så er det grommere enn på en 320i med manuell, ikke spør meg hvorfor Eriklepe: Her er det nok snakk om 2.0 liter og 150 hk. 2.2 literen er jo helt klart å foretrekke, men det er ikke det trådstarter spurte etter Uansett så ligger vel 2.0 og 2.2 literen ganske likt i forbruk mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 takk takk.. gjerne flere inspill... jo mer info fra dere jo bedre bilkjøp blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 rekkesekser lyden er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Forresten: Hva med 323ci da? Eller er det satt et tak som ikke er til å rikke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Forresten: Hva med 323ci da? Eller er det satt et tak som ikke er til å rikke på? Hei Alle kan ike kjøpe drømme bilen så tidlig.. forsatt student har tak på 2 318ci som jg skal se på..mn deres mening er viktigst.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 min 2,2 bruker ca 0,7 på langkjøring, det er ikke stort mer enn 316 jeg hadde før denne. Fetteren min har en 318ci, den går helt greit, men det var det med lyden da....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Alle kan ike kjøpe drømme bilen så tidlig.. forsatt student har tak på 2 318ci som jg skal se på..mn deres mening er viktigst.. Fullstendig klar over det. Mitt tak var litt over 200.000,- da jeg skulle kjøpe ny bil for en drøy mnd siden. For å si det slik: Det sprakk noe jævlig! Tror uansett at du blir fornøyd, også kan du tenke på at neste gang blir det lettere og ta ett skritt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Alle kan ike kjøpe drømme bilen så tidlig.. forsatt student har tak på 2 318ci som jg skal se på..mn deres mening er viktigst.. Fullstendig klar over det. Mitt tak var litt over 200.000,- da jeg skulle kjøpe ny bil for en drøy mnd siden. For å si det slik: Det sprakk noe jævlig! Tror uansett at du blir fornøyd, også kan du tenke på at neste gang blir det lettere og ta ett skritt opp Hei Ja, kan vel gjøre et bra kjøp for ca 180 dersom jeg faller for 318ci men 320ci følelsen trengs også.. men kansje jg får holde ut som du sier, og senere kan jg fort gå over et hakk Noen som vet hva jg burde sjekke av "feil" eller "mangler" på en E46 coupe? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Disse har vært litt utsatt for rust så det kan være greit å gå over dette i alle kanter på karosserideler. Du kan finne en del info om dette på sidene her ved å gjøre et søk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå