larserso Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Som overskriften sier, hvilke verksteder er å anbefale for service i Osloområdet? Har hørt om Stenshagen, Autozentrum og Autopower, men har aldri hatt bil på noen av stedene. Jeg vil ta oljeskift på bilen da jeg akkurat har kjøpt den og den er midt mellom to serviceintervall. -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis du er glad i bilen din ville jeg brukt Alf Lie, så følger han opp bilen din på lang sikt. Du vil ikke skifte olje selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Stenshagen er flinke og ryddige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg vurderer også å gjøre det selv ja, men har relativt lite teknisk insikt i nyere biler. Er vel lett å ødelegger gjenger i bunnplugg etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis du er glad i bilen din ville jeg brukt Alf Lie, så følger han opp bilen din på lang sikt. Du vil ikke skifte olje selv da? Da er oljeskift bestilt hos Alf Lie neste uke, så da får vi håpe han kan sakene sine;) Hørtes veldig engasjert og serviceinnstilt ut i hvertfall! Prisantydningen ligger jo også langt under både Autozentrum og Stenshagen(ikke skjønner jeg at det kan være så stor prisforskjell?) -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 larserso Nå må du ikke bli mørkeredd når du ser verkstedet/kontoret hans Men han har en slags orden i systemet hehe Hilsen mangeårig kunde hos Alf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 larsersoNå må du ikke bli mørkeredd når du ser verkstedet/kontoret hans Men han har en slags orden i systemet hehe Hilsen mangeårig kunde hos Alf He-he... Da får jeg være forberedt. Han ville ikke ha noe med helt nye biler å gjøre i hvertfall, men hørtes ut som en solid kar med omtanke for bilene. Så da får vi håpe på det;) Et oljeskift er jo relativt uskyldig også, så får jeg se hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Som overskriften sier, hvilke verksteder er å anbefale for service i Osloområdet? Har hørt om Stenshagen, Autozentrum og Autopower, men har aldri hatt bil på noen av stedene.Jeg vil ta oljeskift på bilen da jeg akkurat har kjøpt den og den er midt mellom to serviceintervall. -LE Hei Alf lie på furuseth og autopower er de som desidert har mest kunnskap om Bmw i hele oslo område. Folk på stenshagen og autozentrum kan få deg til å føle seg bra, men de folka kan nok veldig lite teknisk! mange her på forumet som kan bekrefte dette.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har gode erfaringer med Arne Gulbrandsen på ensjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har også svært god erfaring med Alf Lie. Har stort sett brukt han på service og reparasjoner. Grundig jobb til en OK pris. Men jeg var nok en smule skeptisk første gang jeg besøkte verkstedet hans Skjønner hva M6 Bjørn sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Kjempe fornøyd med Autopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Noen som har erfaringer med Furubakken på Bekkestua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Har vært der en gang, god service. Men priser seg likt med Stenshagen. Og det er litt over det jeg vil betale, når jeg får det til halve prisen hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Noen som har erfaringer med Furubakken på Bekkestua? El Presidente i BMWCCN snakker varmt om de,så jeg tror nok de trygt kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 har vært hos guldbrandsen,autopower og alf lie. guldbrandsen er veldig proffe.fresht sted,god service og stive priser. autopower har ikke samme servicen ,men ok verksted og bra priser. de skiftet lednings-settet til baklysene mine som da virket 2døgn. tok betalt for å fikse de igjen og da virket de 1mnd... vet ikke om jeg gidder be de sjekke det opp igjen. alf lie har kanskje oslos minste verksted samtidig som delelageret er stort og den ene av to bukker brukes til oppbevaring av hans vw caravelle... kontoret er klaustrofobisk,overfyllt og innrøyka. alf himself er entusiastisk,pratsom og vet det meste som er verdt å vite om (ihvertfall litt eldre) bmw. kjører samme priser som autopower. når det gjelder kun oljeskift kunne man vel kanskje sjekket pris hos oljeskiftekspressen el..? (for guds skyld ikke bruk snap drive hvis du ikke synes oljegris over det hele er fett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå