-Martin- Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Fant DENNE artikkelen om ESP på VG-Nett og la merke til at bilen på bildet der lignet veldig på bilen til Bjørn D. Ellingsen som har "månedens-bil" i Februar. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Tviler steeerkt. Det finnes flere Z3 Couper i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Å sieru det? Syntes bare felgene var så like, og de er jo ikke vanlige i hvite. Men ved nærmere ettersyn så er det ikke de samme felgene, så du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 hvis du legger merke til baklysene så har mnd.s bimmer hvite baklykter... den i vg artikkelen ser ut til å ha gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er ikke bilen til frøken Ellingsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har innsett dette selv også. kikket nok ikke godt nok etter før jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 bedre seint enn aldri Men tror nok ikke det var min z3 nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 bedre seint enn aldri? Men tror nok ikke det var min z3 nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Dette er skummelt! Jeg kommer nok ikke til å komme mange meterne før jeg snurer når vinteren kommer. Spesielt ikke siden jeg greier snurre på tørt føre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 har ingen anelse om hvordan den oppfører seg på vinterføre, men vil tro den er meget underholdene med ASC av. Tok bare to-tre testturer på snøen med 265 19" i nabolaget i vinter som var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 går ikke an å eie bil med anti skrens å anti spinn å anti alt mulig rart liker å ha kontrollen selv.. eller miste den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 det hjelper veldig mye på vinteret og tror nok den redder mange farlige situasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Har anti skrens på bilen min å,funger helt topp.+ at det hjelper deg bra på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg kjører heller litt saktere i svingene. Selv med ESP kan en ikke lure fysikkens regler. Når jeg kjører sakte i en sving, kan jeg selv om rompa kommer ut få den inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 kjekt å ha så lenge man kan slå det av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå