jcvold Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Måtte lese igjennom hele tråden, meget intressangt og artig Meget fine bilder,bra med variasjoner Frista jo å bli pilot gitt. Hva er det man må gå før man kan reise inn til statene? Og er det noen andre fine linjer sett bort fra flygning, man kan ta der? takker for å komme inn her ,om men skal være her over lengre tid , trenger man visa. jeg har j-1 visa som varer i 24 måneder, det søkte jeg om gjennom skolen, så må du møte opp personelig på ambasaden å hente det. om du ikke skal være så lenge, så er det nok med elektronisk pass,da kan du bli i 90 dager. nå er jeg ikke så veldig inne på andre utdanningsmuligheter enn flyver her, men det er nok massevis en kan studere her borte ja. er bare å søke etter info på nettet det
jcvold Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 For et par uker siden fikk jeg et brev fra Selective Service System , og det viste seg å være det amerikanske Vernepliktsverket ! siden jeg har fått amerikansk personnummer (sicial security nr) , så har jeg havn ainni systemet,og fått tilsendt innkallingskort på lik linje med en vanlig amerikaner !
-Martin- Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Da bærer det rett til irak da...! =) Noen andre av gutta på skolen som har fått det da?
Fredrik Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 nå er jeg ikke så veldig inne på andre utdanningsmuligheter enn flyver her, men det er nok massevis en kan studere her borte ja. er bare å søke etter info på nettet det Et av de bedre stedene å søke etter informasjon vedr. studier i utlandet er ANSA... eller Association of Norwegian Students Abroad...
jcvold Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Da bærer det rett til irak da...! =)Noen andre av gutta på skolen som har fått det da? ja,de fleste av oss som har skaffa oss social security nummer har fått. men vi sendte bare tilbake en kopi av Visumet vårt, så da var det ok.
turbobimmeren Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 leste akkurat igjennom hele tråden din! var spennende det, alltid hatt lyst og dra (over there) men men.. er det sjelden vare med bmwer der?.. caben min er importert fra usa.. pøss på videre med bilder..
Azeton Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Hva med og overføre penger til deg og bruke deg som gave sender av masse deler til norge? F-22 har blitt skryt masse av.. Hvordan så flyet ut til og klare seg i lufta? du fikk ikke filmet noe vel?
jcvold Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 leste akkurat igjennom hele tråden din! var spennende det, alltid hatt lyst og dra (over there) men men.. er det sjelden vare med bmwer der?.. caben min er importert fra usa.. pøs på videre med bilder.. akurat her i sørstatene er BMW ikke så veldig vanlig. jeg sleit litt med å finne en jeg likte.jeg kjøpte en E36 325IS . ellers så er det vanskelig å finne brukte BMW`er til ok pris. Nye BMW`er selger de nedi gata her. men oppe ved New york, og på west kysten tror jeg nok det er mer vanlig med BMW. de folk kjører rundt i her er "redneck" trucks! store pick-up`er med gigantiske hjul,og exsosanlegg som kan konurere med Titanic ! skikkelig harry
jcvold Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Hva med og overføre penger til deg og bruke deg som gave sender av masse deler til norge?F-22 har blitt skryt masse av.. Hvordan så flyet ut til og klare seg i lufta? du fikk ikke filmet noe vel? er allerede plenty med folk som har spurt om å shippe ting til de , men er litt stress,så har ikke gjort det. F-22 klarte seg UTROLIG bra! var helt vanvittig å se åssen den holdt på ! gjorde mangen "maximum performance" manøvre,og var helt ellevilt! den ene gangen klatra den opp,og gikk i en stall, så bare stod den i ro i lufta et par sekunder , så "rygga" den litt bakover før den tok recovery! dritbra! jeg ble inponert!
Kevin=) Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 militaer verneplikt i usa er jo frivillig da. de papirene der fikk til og med jeg uten at jeg har sosical security card
jcvold Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 nå er ikkje jeg den eneste med BMW på campus lenger. en i seniorklassen kjøpte seg en 97`328IS. ganske pen. klimautomatikk, manuell gir, og beige skinn interiør og sånn. ( men jeg har sportskinn seter i min )
jcvold Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 halla. var noen som skreiv en P.M til meg om pilotudanning,og den ble sletta før jeg fikk svart. hvem var det? jeg svarer gladelig
jcvold Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Det nermer seg 4 Juli , og da er det fest og fyrverkeri ! var å handla en del raketter i dag
jcvold Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 et vanlig syn i trafikken : en bo-bil på størrelse med en rutebuss,med en SUV på slep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå