Platti Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 begynte å lese tråden og måtte bare fortsette til jeg var helt ferdig ser ut som utdanningen din er veldig morsom og opplevelsesrik! Bra jobb med tråden, fortsett med bilder!
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Veldig gøy å se på bilder Har dere lov å skyte opp raketter når dere vil der ??
Gunnar Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 men oppe ved New york, og på west kysten tror jeg nok det er mer vanlig med BMW. Syntes ikke det var mye BMW i NY heller jeg.. verken i byen eller staten. Samme de andre stedene jeg har vært der borte også, både Washington D.C. og Indianapolis. Toronto og Ottawa i Canada også. Jeg aner ikke hva slags markedsandel de har der borte, men tror det er en god del mindre enn i Norge.
Fredrik Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Syntes ikke det var mye BMW i NY heller jeg.. verken i byen eller staten. Samme de andre stedene jeg har vært der borte også, både Washington D.C. og Indianapolis. Toronto og Ottawa i Canada også. Jeg aner ikke hva slags markedsandel de har der borte, men tror det er en god del mindre enn i Norge. Jeg tror nok at det er relativt mange flere BMW´er i stater som New Hampshire, Massachussets, Connecticut og ikke minst i California. Lokale områder som Denver og Long Island har nok også en relativt stor andel av europeiske premium merker. I Colorado er forøvrig tettheten av bilmerker som BMW og Audi påtagelig, mens i cowboy nabostaten Wyoming er jeg usikker på om de i det hele tatt har hørt om BMW og Audi...
E.H.D Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Syntes ikke det var mye BMW i NY heller jeg.. verken i byen eller staten. Samme de andre stedene jeg har vært der borte også, både Washington D.C. og Indianapolis. Toronto og Ottawa i Canada også. Jeg aner ikke hva slags markedsandel de har der borte, men tror det er en god del mindre enn i Norge. Jeg tror nok at det er relativt mange flere BMW´er i stater som New Hampshire, Massachussets, Connecticut og ikke minst i California. Lokale områder som Denver og Long Island har nok også en relativt stor andel av europeiske premium merker. I Colorado er forøvrig tettheten av bilmerker som BMW og Audi påtagelig, mens i cowboy nabostaten Wyoming er jeg usikker på om de i det hele tatt har hørt om BMW og Audi... Har lest endel på amerikanske forum, og de virker som det du skriver stemmer.
jcvold Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Veldig gøy å se på bilder Har dere lov å skyte opp raketter når dere vil der ?? jepp, tror det. redneck`ene skyter opp raketter hele tida. og de selger fyrverkeri hele året
Kevin=) Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Veldig gøy å se på bilder Har dere lov å skyte opp raketter når dere vil der ?? jepp, tror det. redneck`ene skyter opp raketter hele tida. og de selger fyrverkeri hele året ikke lov aa sende opp fyrverkeri som privat person i california. stoooore straffer for det. byene arrangerer fyrverkeri som folket kan se paa...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Veldig gøy å se på bilder Har dere lov å skyte opp raketter når dere vil der ?? jepp, tror det. redneck`ene skyter opp raketter hele tida. og de selger fyrverkeri hele året ikke lov aa sende opp fyrverkeri som privat person i california. stoooore straffer for det. byene arrangerer fyrverkeri som folket kan se paa... The Playboy Mansion har lov
jcvold Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 har sikkert lov til itt av hvert den gjengen der ja
jcvold Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 en buisness jet jeg så i asheville,nc da jeg fløy opp dit en tur. trivelig flyplass , i begynnelsen av Blue Ridge Mounitans.masse rikfolk der oppe,og masse privat-jet`er . ryktes at Tiger Woods har kjøpt seg htte der oppe
in2you Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 det med å fyre opp fyrverkeri kommer helt an på hvilken stat du befinner deg i der eg bodde, i Oklahoma, var det ikke lov å fyre opp, det fant me ut på ''the hard way''. fyrverkeri-sjappene stod over alt og dei som jobba der sa at me måtte bare reise ''så og så'' langt ut fra byen for å fyre opp. me kjøpte fyrverkeri og reiste ut til ingenmanns land (slettene), kort tid etter at me begynte å fyre opp virka det som om politiet spante rundt om i området rundt oss, og det var helt korrekt.. heldigvis fikk me kun ein advarsel da men er det ikkje på grunn av brann-faren det egentlig ikkje er lov å fyre opp der borte? eller er eg helt på bærtur..?
Kevin=) Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 det med å fyre opp fyrverkeri kommer helt an på hvilken stat du befinner deg i der eg bodde, i Oklahoma, var det ikke lov å fyre opp, det fant me ut på ''the hard way''. fyrverkeri-sjappene stod over alt og dei som jobba der sa at me måtte bare reise ''så og så'' langt ut fra byen for å fyre opp. me kjøpte fyrverkeri og reiste ut til ingenmanns land (slettene), kort tid etter at me begynte å fyre opp virka det som om politiet spante rundt om i området rundt oss, og det var helt korrekt.. heldigvis fikk me kun ein advarsel da men er det ikkje på grunn av brann-faren det egentlig ikkje er lov å fyre opp der borte? eller er eg helt på bærtur..? ja brannfarene. california er sterkt plaget av skogbranner vettu. er saa varmt og tort her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå