Gå til innhold

Bilder fra USA ! oppdatert 9.feb- har hentet bilen i norge

Anbefalte innlegg

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

etter mye klaging og oppstyr har bensinprisen her borte begynt å gå litt ned igjen, mot "normal" pris.

fylte opp BMW`en isted, 55 liter,og betalte 228 norske kroner

det er ca 4 kroner literen. svinbillig syntes jeg,

men "average Joe" her borte klager

11082007776_G.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Var på konsert i gårkveld med Alice Cooper !

var ganske rått! han holder ut selv om han har bikka 60 år !

de spilte alle de gamle slagerne , som "Poison" , "Schools out" og "Feed my frankenstein for å nevne noen! var bra trøkk!

13092007811_G.jpg

Skrevet

mhmm, billig ja... Fylte 48 liter og betalte 530kr for noen dager siden, 11.03 literen. Har sett bensinen krype ned mot 10.70 nå :roll::lol:

Skrevet

mhmm, billig ja... Fylte 48 liter og betalte 530kr for noen dager siden, 11.03 literen. Har sett bensinen krype ned mot 10.70 nå :roll::lol:

En full tank med olje koster ca. 385 kroner her i Danmark for tiden... 1100 Km med fahrfreude... :P

• 2 weeks later...
Skrevet
Kjempemorsomt å se så mange kule bilder fra "over there"..

Keep up the good work.. :lol:

Takk for tilbakemelding !

jeg skal snart flytte på meg nå.har ca en måned igjen,så skal jeg begynne å jobbe som flyinstruktør. har jobbtilbud i California og i Washington d.c .ender nok opp i D.c , da kommert det flere bilder :D

Skrevet
Du har vel ikke peil på hvordan det er å ta helikopter "lappen" i statene i forhold til i Norge? Er jo svin dyrt her til lands! :o

hm,det er jeg ikke sikker på. vet at noen helikopterskoler har utvekslingsavtaler med amerikanske skoler,og at de gjør mye av flyvedelen her. men fortsatt må du konvertere sertifikata til europeiske.

jeg vet at om jeg vil ta helikopterlappen nå ( er commercial pilot) så trenger jeg 40 timer i helikopter , 20 dual og 20 solo. mer vet jeg ikke.

helikopter har i grunn ikke interesert meg så veldig.

men som en kuriositet kan jeg nevne at for 1 time sida landa det et blackhawk ambulansehelikopter på flyplassen her, svære greier ! :wink:

Skrevet
Du har vel ikke peil på hvordan det er å ta helikopter "lappen" i statene i forhold til i Norge? Er jo svin dyrt her til lands! :o

Du kan gå inn på WWW.heli.com å se. Når jeg sammenlignet prisene så kom jeg frem til at det er "GANSKE" mye billigere å ta utdannelsen i USA uansett. Pluss at du får en fenomenal opplevelse i tillegg.

:lol:

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...