jcvold Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 det nermer seg avreise for meg her i USA,etter nesten 2 år.jeg drar hjem om 5 dager, altså torsdag 18. september. hadde besøk av søstra mi + en veninne og tok dem med på flytur og en weekend i new york leide 2 cessnaer og fløy til resturanten i Lancaster en kveld New York sett fra toppen av empire state buiding.mangler desverre 2 bygninger statue of liberty Brooklyn bridge manhattan
fosse1 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Utrolig stili tråd ! Satt å kjeda meg litt her, så fant jeg denne tråden, skal innrømme at det er første gang jeg noen gang har sotte meg ned å lest 27 forumsider ! hehe ! Meget stili ! misunner deg til di grader !
jcvold Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 takk for god feedback,glad at folk liker det
jcvold Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Flotte bilder :)Lest hele tråden imponerende at du har lest alle 27 sidene
S.Nilsen Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Flotte bilder :)Lest hele tråden imponerende at du har lest alle 27 sidene Jepp var en kul tråd Pluss at jeg hadde god tid igår
D.C.V Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Denne tråden her har vært god underholdnig syns jeg Litt synd at det blir slutt på det
Hindmost Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Synd at du skal reise til norge alt nå, eller det vil si, synd at jeg ikke sjekket denne tråden før nå. Siden du er i nærheten av DC , så burde du, hvis du hadde hatt bedre tid, stikke innom den norske ambassaden der. En kamerat av meg jobber der og er BMW mann. Og i tillegg fly-interessert
jcvold Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 I dag kom shipping selskapet på døra for å hente BMW`en min,og den er begynt på sin ferd hjem til norge. den skal bli lagret på et varehus i New Jersey i ca 2 uker,i påvente av plass på et Ro-Ro skip til europa, før den blir sendt til Oslo. så håper å ha den i landet om 4 uker. koster ca 10.000 kr å sende bilen hjem, og da kom de å henta den på tunet. men hva Staten Norge A/S skal ha for å få skilt på den hjemme r nok en annen historie her er et bilde iallefall.
Ron Jeremy Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Blir interesant å se hvor mye bilen kommer på ferdig regga inn i moderlandet da. God tur hjem hvertfall!
jcvold Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Blir interesant å se hvor mye bilen kommer på ferdig regga inn i moderlandet da.God tur hjem hvertfall! kan bli interesant for sparekontoen ja kansje det lønner seg å vente til etter nyttår
Vmaxx Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Hei, var det du som kom ned til Conway med en seminole noen dager før Hanna? Syns jeg kjenner deg igjen på bildet... Er flyttet til Miami nå, litt dyrere her men... Kjører mustang for tiden men drømmer om BMW, får se om det ikke blir det når jeg blir instruktør...
jcvold Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Hei, var det du som kom ned til Conway med en seminole noen dager før Hanna? Syns jeg kjenner deg igjen på bildet... Er flyttet til Miami nå, litt dyrere her men... Kjører mustang for tiden men drømmer om BMW, får se om det ikke blir det når jeg blir instruktør... jepp,det var nok meg hadde en elev som var på lang xc med multien. så det var mangen mustanger på campus ja. åssen er Pelican skolen?
Vmaxx Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Pelican er en bølgeblikkbrakke på 30m2 som de har prøvd å presse inn alt på.. blir nærmere 30 elever her nå med alle fra Conway så kommer nok til å bli noe trangt. De skal visst utvide med brakkerigg ganske snart for å dekke plassbehovet + bygge ny kontorbygning (NEAR-pengene hjalp visst litt). Skolen ledes av en tidligere RAF-pilot som insisterer på å bli kalt tha Captain :/ kan bli interessant dette. Har bare 2-3mnd igjen så er jeg instruktør, kan hende det blir noe annet enn florida da.. Får nesten fortsette med bildetråden din jeg da? hehe...
Daniel C. Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 en pensjonert Dakota DC-3 Den peneste dronninga av dem alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå