BimmerKing Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Ja, mangler bare gullfelger, gullgrill fra en Rolls og en HAUG med gullsmykker så er klassekameraten din fullspekka PIMP Men han har ett MEGET godt utgangspunkt da
G-A Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 den E92 335I`en som sto der kost ca 50.000 dollar,altså 310.000,- kr. hva koster den i norge? Her hjemme koster den 834 200 kr + lev. osv. Med dette starter en E92 335i på 842 200 kr. Med en fullspekket bil havner den på rundt 1 105 700 kr i Norge. Syke priser i forhold til Amerika, men det kan kanskje ha noe med lønningene våres å gjøre? Hvordan er lønnsnivået til mannen i gata "over there"..? huff... vi betaler over 3 ganger så mye og har fortsatt 10 ganger dårligere veier.. Tror vi skulle ha hatt noen amrikanere på stortinget.. Kule bilder, vil ha flere av disse.. Fikk nesten lyst til å flytte dit..
jcvold Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Ja, mangler bare gullfelger, gullgrill fra en Rolls og en HAUG med gullsmykker så er klassekameraten din fullspekka PIMP Men han har ett MEGET godt utgangspunkt da Gullkjede med et digert VW emblem i ,det hadde hvert skikkelig pimp
jcvold Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 jg går jennom NEAR,som har base i Ålesund.så er vi her i USA på Utveksling. Tar de amerikanske sertifikata her + at vi jobber med de europeiske på fjernundervisning (data) og litt undervisning. Skal være her i usa i 2 år,og så tar vi resten i Norge,i Ålesund og Røros.den biten tar ca 6-12 mnd Near : www.nearas.no den amerikanske skolen : www.naiasc.com
jcvold Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Takk for info bare å sende pm om det er noe du lurer på
jcvold Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 noen som vet åssen bil dette er? jeg huska ikke hva som stod bakpå den.var ikke en trans-am.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Er ikke det er camaro ? Er ikke sier men
Ron Jeremy Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Kul tråd. Har vært der borte 4-5 ganger selv både i Canada og USA. California og Las vegas ville jeg trekke frem spesielt - hehe. Du får både en opplevelse for livet og en bra utdannelse, da er det liksom ok å bruke endel kr på det da. Er det helikopter pilot du utdanner deg til? Btw, en amerikansk gjennomsnittslønn ligger vel noe under oss her hjemme, bilene koster en tredjedel, forsikriner er dyre vel og merke, spesielt helse og tannlege. Plusser og minuser, men det er et fargerikt land som byr på seg selv og som ikke har den Norske janteloven og Sv mentaliteten, tenk å kunne sluppet den dritten.
E36Cab1 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Kunne tenkt meg å tatt noen år der borte,dvs å finne seg en job og bodd der ei stund. F.eks som trailersjåfør eller bilmek,det trur eg hadde vært noke En gang går turen iallefall håpa eg.....
jcvold Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Kul tråd.Har vært der borte 4-5 ganger selv både i Canada og USA. California og Las vegas ville jeg trekke frem spesielt - hehe. Du får både en opplevelse for livet og en bra utdannelse, da er det liksom ok å bruke endel kr på det da. Er det helikopter pilot du utdanner deg til? : nei,er Fixed wing.altså trafikk-flyger jeg utdanner meg til. har planer om å ta en lengre road-trip mens jeg er her,så det kan bli bra!
|Andreas| Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Er ikke det er camaro ?Er ikke sier men Jo, det er en Camaro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå