Gå til innhold

ikkje til salgs lenger)


Aleks
 Share

Anbefalte innlegg

har en 318 is coupe.. jeg vurderer å selge den.

bilen er helt orginal utseende messig. utenom simons effektanlegg og apex 40/40 senk.

Interiøret er grått stoff..

Sentrallås, orginal alarm,el.speil m varme,midtarmlene,

det er montert en integrert 7" skjerm i dashbordet. ser utrolig kult ut.

6x9 bakhøytalere. drevet av egen forsterker.. gir en ganske god lyd..

chippet hos trimchip.com har da altså 154 hk. ifølge trimchip.com

Km. stand er 151.000

Blir eu ok nå en av dagene.

lakk: diamantsort.

bilen har fungert utmerket i mitt eie.. allti startet .. ingen problemer med den. noen slite deler ¨måtte byttes på eu- kontroll.bilen er tatt godt vare på . oljeskift hver 10.000..

legger ved bilde av sommerfelgene.. (kler bilen veldig godt)

flerebilder kommer..

Felgene er 8x17". og d sitter 225 dekk på alle 4 felgene..

felgersg5.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig liten sans for tråder som denne. Det er nesten umulig å gi et kvalifisert svar på hvor mye bilen er verdt... det blir bare vage spekulasjoner og subjektive meninger. Lag en fornuftig salgsannonse med en minstepris på finn.no eller her inne. På den måten kan du i det minste få et mer realistisk bilde av hva bilen virkelig er verdt... og ingen tvinger deg til å akseptere et bud og dermed selge bilen mot din vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at 70k for bilen der er for dyrt. For at jeg skulle ha betalt 70k så ville jeg hatt litt m-plastikk og et litt sportsligere interiør.

Dersom du skal forvente å få så mye for den ville jeg ha vasket bilen skikkelig og gitt den en ordentlig polering, slikt har MYE å si på helhetsinntrykket av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...