Gå til innhold

MetallicA 10 Juli. Hva med et aldri så lite treff?

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarte til slutt å karre til meg 8 billetter :D

Tror ikke det blir bilkjøring denne dagen, ellers skulle jeg vært med:)

Vorspiel er allerede planlagt på balkong rett over veien og godt vær er bestilt, så er det bare å krysse gangbrua når det begynner å dra seg til;)

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tak i billetter til meg og frua :D . Så da treffes vi kansje igjen Nino/ Teck :wink: .

jeg ser fram til det=) vi får møtes litt føre konserten da. eller etter.

jeg sender deg nr mitt på msn innen 10 juli :lol:

nino / teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte til slutt å karre til meg 8 billetter :D

Tror ikke det blir bilkjøring denne dagen, ellers skulle jeg vært med:)

Vorspiel er allerede planlagt på balkong rett over veien og godt vær er bestilt, så er det bare å krysse gangbrua når det begynner å dra seg til;)

-LE

Hey,

Jeg eier også en balkong tvers over veien (ulvenveien 123) da kan vi skåle til hverandre da. Evnt kanskje det er meg du skal til :) vet at madamen har invitert endel folk...

Tror forresten at jeg hadde tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde tatt med bilen i nærheten av Valle Hovin denne dagen, ikke akkurat lett å få parkeringsplass ser jeg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey,

Jeg eier også en balkong tvers over veien (ulvenveien 123) da kan vi skåle til hverandre da. Evnt kanskje det er meg du skal til :) vet at madamen har invitert endel folk...

Tror forresten at jeg hadde tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde tatt med bilen i nærheten av Valle Hovin denne dagen, ikke akkurat lett å få parkeringsplass ser jeg for meg.

Da har jeg nok ikke pratet med madammen din;) Skal til Karl Staffs vei ser du. He-he... Skal uansett bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...