Nino Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 ja, da var billettene i boks. Og nervene er i behold Flere herifra som har tenkt seg dit? Hva om vi tar et aldri så lite treff. eller bare samles. parkerer ved siden av hverandre i værste tilfelle? bare slenger ut et forslag. n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Klarte til slutt å karre til meg 8 billetter Tror ikke det blir bilkjøring denne dagen, ellers skulle jeg vært med:) Vorspiel er allerede planlagt på balkong rett over veien og godt vær er bestilt, så er det bare å krysse gangbrua når det begynner å dra seg til;) -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har fått tak i billetter til meg og frua . Så da treffes vi kansje igjen Nino/ Teck . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 dumt spørsmål, men hvor er det de skal spille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Er det ikke på Valle Hovin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Er på Valle Hovin ja. Hadde tenkt meg en tur sjøl, men må jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har fått tak i billetter til meg og frua . Så da treffes vi kansje igjen Nino/ Teck . jeg ser fram til det=) vi får møtes litt føre konserten da. eller etter. jeg sender deg nr mitt på msn innen 10 juli nino / teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 hvor er valle hovin? har sikra billeter til meg og madamen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har bestilt! Wååzaaaap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Fikk tak i 6 billetter Kan jo ikke gå glipp av Metallica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg fikk tak i en, trenger en til dersom noen har en til overs! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 hvor er valle hovin? har sikra billeter til meg og madamen. Valle Hovin er mellom Bryn og Økern, ligger langs motorveien (europaveien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Klarte til slutt å karre til meg 8 billetter Tror ikke det blir bilkjøring denne dagen, ellers skulle jeg vært med:) Vorspiel er allerede planlagt på balkong rett over veien og godt vær er bestilt, så er det bare å krysse gangbrua når det begynner å dra seg til;) -LE Hey, Jeg eier også en balkong tvers over veien (ulvenveien 123) da kan vi skåle til hverandre da. Evnt kanskje det er meg du skal til vet at madamen har invitert endel folk... Tror forresten at jeg hadde tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde tatt med bilen i nærheten av Valle Hovin denne dagen, ikke akkurat lett å få parkeringsplass ser jeg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hey, Jeg eier også en balkong tvers over veien (ulvenveien 123) da kan vi skåle til hverandre da. Evnt kanskje det er meg du skal til vet at madamen har invitert endel folk... Tror forresten at jeg hadde tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde tatt med bilen i nærheten av Valle Hovin denne dagen, ikke akkurat lett å få parkeringsplass ser jeg for meg. Da har jeg nok ikke pratet med madammen din;) Skal til Karl Staffs vei ser du. He-he... Skal uansett bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Billetter anskaffet her og. Tror jeg kjører bort jeg. En liten ferietur i samme slengen er nok ikke umulig nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå