Maxxsonics Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 jepp jepp! jeg har fått tak i biletter... 2 kammerater fikk tak i 12 stk... så jeg skal på konsert ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Jeg og madammen også.. Gleder meg som en unge! Blir kongerått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har billetter til dama og meg selv! :) Vi vurderer å kjøre nedover, så jeg stiller på bimmerstreff hvis dette blir noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Må selvfølgelig få med meg dette ja! Blir 8. gangen jeg ser gutta live, og billettene er i boks.. Tviler på at jeg kommer til å kjøre innover, blir nok et par øl på denne gutten under konserten. Men om det skulle bli kjøring skal jeg se etter bimmere på parkeringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Kan jo selvfølgelig se etter bimmere på parkeringen selv om jeg ikke kjører også da... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 ØNSKES KJØPT: metallica billetter! satt i telefon kø i over en time mens jeg fikk mange stygge blikk fra sjefen, og da jeg endelig kom igjennom var det utsolgt! si ifra hvis noen har ei litta verdikupong til overs for en stakkars metallica fan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 har fått tak i biletter til meg, dama og en venn, det blir knall =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Vi blir vel en 6-7 stykker somdrar ilag herfra, er det noen hoteller i nærheten av konsertområdet? Hvor langt er dette fra Oslo? Ligger Hotell noen hundre meter fra scenen.Med T-bane fra Oslo sentrum er det noen få minutter til Valle Hovin.Stoppested er Helsfyr stasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Takker Vegar! Hva heter det hotellet? Til deg et stykke lenger opp i posten, kanskje jeg kan skaffe billett til deg. Hvis det ordner seg sender jeg PM. Rica Helsfyr hotell, tlf 23067878 ( http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps= ... &scrollY=0 ) Dette ligger 100m fra Valle Hovin. Forøvrig er det 5 min å gå fra Helsfyr T-banestopp. Det er 10min med T-bane fra sentrum. Altså kan du fint bo på hotell hvor som helst i byen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg har fått tak i billetter til meg og frua . Så da treffes vi kansje igjen Nino/ Teck . Ja, da var vi hjemme igjen etter den feteste konserten ever . Og de er faktisk helt utrolig, av 40000 tilskuere, så treffer jeg Nino med en gang jeg kommer på innsiden av portene . Vi hadde ikke avtalt noe på forhånd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det var 7 stk ifra klassen min der, og en kom tilbake med blåveis - læreren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Jeg har fått tak i billetter til meg og frua . Så da treffes vi kanskje igjen Nino/ Teck . Ja, da var vi hjemme igjen etter den feteste konserten ever . Og de er faktisk helt utrolig, av 40000 tilskuere, så treffer jeg Nino med en gang jeg kommer på innsiden av portene . Vi hadde ikke avtalt noe på forhånd . haha.. ja det der var sprøtt Steffan. Konserten var helt ut av mine villeste fantasi! Disposable Heroes No leaf clover Whiplash Orion Dette var helt rått ...And Justice For All Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Spilte de Master of puppets? Battery og Seek and destroy? Orion er helt fantastisk Synd jeg ikke fikk være der, men neste gang da skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 ja spilte de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Største jeg har opplevd noensinne hva musikk angår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå