Richie85 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 stå på! sånt er no drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 er jo vertfall ikkje eg som klarte og få bilen stjelt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Var det du som hadde brukt bilen så ville det blitt noe annet ja. Ikke noe nytt skjønner jeg. Ingen mulighet til og snoke litt rundt og se om noe kjent dukker opp her og der da? Skjønner sikkert hvor jeg mener da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noe nytt om M5`n????? Vet at dette 99,5% ikke har noen sammenheng...MEN kan jo informere uansett! Kom over denne salgstråden på autodb og tenkte kanskje det kunne være noen sammenheng??? Vi vet jo alle om hvor skjelden den esorillblåfargen er.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1654173 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det står at den er sort i annonsa. Motorromet det er avbildet er en E36 M3 3,2L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vel sikkert berre et illustrasjonsfoto,er vel en E36 med S50B32 som er avbilda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Du får ha lykke til i rettsaken Håper du får pengene, sjølv om det nok ikkje kan måle seg med tapet av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Utrolig kjipt å bli fra tatt noe!Brutters var borte det samme med sin E34! Jeg selv vurdere sånn sporings sak til å ha bak i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det står at den er sort i annonsa.Motorromet det er avbildet er en E36 M3 3,2L. Hmm. Sikker på det? Syns innsuget ser rart ut hvis det skal være en E36 motor, olje lokket sitter også feil. Ser mer ut som et toppdekselbytte spør du meg. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hmm. Sikker på det? Bildene er byttet nu, men dem som var ligna på M3. Er der ellers skjet noe nytt i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hvordan går det her a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 tidenes opphenting? hehe... men ja... åssen gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Var det slik at RS200 kjørte bilen -ikke- godkjent til -biltilsynet-? Hvordan ville biltilsynet reagert på det da? Etter å ha lest tråden virker det som det er delt ansvar om hvem sin feil det er. hanstiig hadde ikke forsikring på bilen, men kjørte den til oslo på henger for å få den godkjent pga dette. RS200 kjører bilen han vet ikke er godkjent for å få den godkjent, men er ikke hans feil at det ikke er forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Spennende tråd ja, skjedd noe mer? Ble jo plutselig stille her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Skulle tro at "bilen" er funnet nå http://www.tv2.no/nyhetene/innenriks/article1693828.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå