Tore Diesel Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Fikk "prøvekjørt" de nye 19"hjula mine i helga, så jeg bare måtte legge ut et bilde her. Har ikke fått på bmw og m-merkene ennå, men får slenge ut bilder når det nærmer seg våren, når de har kommet på og bilen er nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Meget pent og ikke minst pene felger - sitter som skudd! Har sansen for bilen din og de orange blinklysene gir et fint look til fargen. Blir fort kjedelig når alt blir lyst og hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Meget pent og ikke minst pene felger - sitter som skudd! Har sansen for bilen din og de orange blinklysene gir et fint look til fargen. Blir fort kjedelig når alt blir lyst og hvitt. Takk for det! Ja jeg synes det er "helt greit" med orange blinkers så lenge det er faceliftmodellen de sitter på. Men smaken er helt sikkert delt, så jeg tror ikke det går mange timene før det kommer en helt motsatt mening om det emnet her, kjenner jeg folket rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvilken senking anbefaler folket, med disse hjulene foresten? Det jeg vet er at jeg vil uansett ikke senke mer enn 40. Men greier ikke å bestemme meg for hvilken type senk, eller om jeg skal senke likt foran og bak, eller f.eks 40/20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Disse felgene er perfekte til E39, kjempe valg. Senke 40/20 er ikke dumt, senka min E39 sedan 50/50, gjerne litt for lavt bak. Ang orange blinklys, faktisk ikke så gale til denne fargen, meeeeen finere med hvite Sånn, der kom den,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil, men personlig er jeg lei de felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Noen som har sett dei felgane på ein e36.. Har kjøpt samme sorten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Ble pent Men syntes de "gamle" var like pene om ikke penere ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Noen som har sett dei felgane på ein e36.. Har kjøpt samme sorten.. Raven her inne har samme felg på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Ble pent Men syntes de "gamle" var like pene om ikke penere ...hehe, ja så du fikk med deg at jeg hadde bytta ut de gamle ja BalleKnalle Hadde desverre ikke noe valg, da de gamle måtte reklameres på, p.g.a lakkavskalling. Tok ikke sjansen på å bytte i samme type, så da måtte jeg satse på noen nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil, men personlig er jeg lei de felgene der. Jeg synes det ble meget pent med de felgene der, men undrer meg litt over komentarer som gEIRA`s. Ser du så mange BMW er med de hjula at du er lei av å se dem, eller har du sett så mange bilder av dem at du er lei dem? Jeg må innrømme at jeg har sett de felgene på BMW biler opptil flere ganger før, men møter ikke akkurat så mange "live" at jeg kan si at jeg er lei av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen bil, men personlig er jeg lei de felgene der. Jeg synes det ble meget pent med de felgene der, men undrer meg litt over komentarer som gEIRA`s. Ser du så mange BMW er med de hjula at du er lei av å se dem, eller har du sett så mange bilder av dem at du er lei dem? Jeg må innrømme at jeg har sett de felgene på BMW biler opptil flere ganger før, men møter ikke akkurat så mange "live" at jeg kan si at jeg er lei av dem. Jeg har sett mange BMWr med de hjula der ja. For 1-2 år siden kanskje var RH Hartge kopi felgene den store "hypen" og jeg vet mange her inne har kjøpt de., og de er fortsatt populære, men i noe mindre skala. 1 år tilbake i tid og fram til idag har disse E60 M5 kopi felgene blitt veldig rimlige og i den perioden er det maange som har kjøpt de. Helt greie felger syns jeg, og de tar seg bra ut, men er i mine øyne blitt veldig kjedlige. En kombinasjon av at de har et litt kjedlig design + veldig mange kjører rundt med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Synes faktisk det ble litt for lite gummi på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ble nice det..heldig som har veier uten snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ble nice det..heldig som har veier uten snø! Takk for det! Har faktisk vært sommerdekkføre her et par uker nå Men har vinterdekk likevel nå da, for man kan liksom aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå