Gå til innhold

E39 Touring med 19"E60 M5 Replica

Share

Anbefalte innlegg

Meget pent og ikke minst pene felger - sitter som skudd! Har sansen for bilen din og de orange blinklysene gir et fint look til fargen. Blir fort kjedelig når alt blir lyst og hvitt. :D

Takk for det! :D

Ja jeg synes det er "helt greit" med orange blinkers så lenge det er faceliftmodellen de sitter på.

Men smaken er helt sikkert delt, så jeg tror ikke det går mange timene før det kommer en helt motsatt mening om det emnet her, kjenner jeg folket rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken senking anbefaler folket, med disse hjulene foresten? :)

Det jeg vet er at jeg vil uansett ikke senke mer enn 40. Men greier ikke å bestemme meg for hvilken type senk, eller om jeg skal senke likt foran og bak, eller f.eks 40/20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent :) Men syntes de "gamle" var like pene om ikke penere ...

hehe, ja så du fikk med deg at jeg hadde bytta ut de gamle ja BalleKnalle :)

Hadde desverre ikke noe valg, da de gamle måtte reklameres på, p.g.a lakkavskalling.

Tok ikke sjansen på å bytte i samme type, så da måtte jeg satse på noen nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, men personlig er jeg lei de felgene der.

Jeg synes det ble meget pent med de felgene der, men undrer meg litt over komentarer som gEIRA`s. Ser du så mange BMW er med de hjula at du er lei av å se dem, eller har du sett så mange bilder av dem at du er lei dem?

Jeg må innrømme at jeg har sett de felgene på BMW biler opptil flere ganger før, men møter ikke akkurat så mange "live" at jeg kan si at jeg er lei av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, men personlig er jeg lei de felgene der.

Jeg synes det ble meget pent med de felgene der, men undrer meg litt over komentarer som gEIRA`s. Ser du så mange BMW er med de hjula at du er lei av å se dem, eller har du sett så mange bilder av dem at du er lei dem?

Jeg må innrømme at jeg har sett de felgene på BMW biler opptil flere ganger før, men møter ikke akkurat så mange "live" at jeg kan si at jeg er lei av dem.

Jeg har sett mange BMWr med de hjula der ja.

For 1-2 år siden kanskje var RH Hartge kopi felgene den store "hypen" og jeg vet mange her inne har kjøpt de., og de er fortsatt populære, men i noe mindre skala. 1 år tilbake i tid og fram til idag har disse E60 M5 kopi felgene blitt veldig rimlige og i den perioden er det maange som har kjøpt de. Helt greie felger syns jeg, og de tar seg bra ut, men er i mine øyne blitt veldig kjedlige. En kombinasjon av at de har et litt kjedlig design + veldig mange kjører rundt med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...