E36Cab1 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Syns ukulturen bak rattet begynner å bli verre og verre,syns eg møter fleire og fleire tullinger bak rattet nå enn før. Og ettersom eg er yrkessjåfør så har eg etterkvert endel timar og km bak rattet enn mangen andre,og enkelte strekker gjør meg faktisk nervøs pga høg fart og null evne til å holde sida si. Eg ligger i rundt 40km/t på glatt føre på denne strekninga og kansje max 60km/t på tørr asfalt,dette for i det heile å klare å stoppe pga alle som kommer og gir meg "engelsk hilsen" utav svingane Har ikkje tall på kor mangen ganger eg har klart å stoppe opp lett mens eg ser møtande bil går enten rett i fjellet,autovernet eller flyr godt utav veien. En gang fikk eg også en bil rett i fronten. Kunne ikkje anna gjere enn å sjå på at bilen kom skliende imot meg mens eg holdt meg fast i påventet av smellet. Eg klarte å stoppe,men fikk ikkje tid til å prøve å rygge ifrå ho i Caravellen. Enden på visa var totalt knust VW. Så folkens,TENK litt før du leiker konge på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!!vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Å noen blir tydligvis gira av å vise andre at de tenker og står på et lavere interlektuelt holdningsmessig plan!! Å kjøre slik at en setter sitt eget liv og andres liv og helse i fare er jo helt greit, så lenge vi er forskjellige?? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen utøver vold? Å så lenge vi er forskjellige skal vi bare se gjennom fingrene og ikke bry oss om, eller med noe? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen grisekjører, kommer over i motsatt kjørebane og dreper deg eller noen av dine nærmeste?? TENK DEG LITT OM! Veldig bra skreven! Siden jeg no har mistet et søskenbarn i trafikken, en bekjent i ei anna ulykke som førte til døden og pasasjeren overlevede men var i sjokk lang tid etterpå. Og enda flere jeg kjenner som har skadet seg vodtsomt og verste fall død! Så må jeg si jeg støtter det du skriver. Blir provosert av og lese folk som mener grisekjøring er akseptabelt! Du setter andres liv på fare og det er ikke akseptabelt! Ok tenk deg du fær over i motsatt kjørefelt og kresjer med en lastebil. du dør mens han i lastebilen overlever. Tenk deg kor mye den personen i lastebilen blir ødelagt av å vite han tok ufrivilig live av deg! Tenk dere om! kjør heller forsvarligt og kommer frem i live. En å spare noen min og sette sitt liv og ikke minst ANDRE sitt liv i fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Må bare få sagt jeg er imponert over antallet fornuftige innlegg i denne diskusjonen. Glem aldri hva som kan dukke opp rundt neste sving! (Har sett mye rart der selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Der ser du Trulsen.. Ikke bare jeg som reagerte på det Robert85 skrev i posten sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 care!!!vi er forskjellige... hehe noen blir gira av grisekjøring.. noen blir gira av vold.. noen blir gira av og shoppe...( som regel tøser) osv Å noen blir tydligvis gira av å vise andre at de tenker og står på et lavere interlektuelt holdningsmessig plan!! Å kjøre slik at en setter sitt eget liv og andres liv og helse i fare er jo helt greit, så lenge vi er forskjellige?? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen utøver vold? Å så lenge vi er forskjellige skal vi bare se gjennom fingrene og ikke bry oss om, eller med noe? Så lenge vi er forskjellige er det greit at noen grisekjører, kommer over i motsatt kjørebane og dreper deg eller noen av dine nærmeste?? TENK DEG LITT OM! Veldig bra skreven! Siden jeg no har mistet et søskenbarn i trafikken, en bekjent i ei anna ulykke som førte til døden og pasasjeren overlevede men var i sjokk lang tid etterpå. Og enda flere jeg kjenner som har skadet seg vodtsomt og verste fall død! Så må jeg si jeg støtter det du skriver. Blir provosert av og lese folk som mener grisekjøring er akseptabelt! Du setter andres liv på fare og det er ikke akseptabelt! Ok tenk deg du fær over i motsatt kjørefelt og kresjer med en lastebil. du dør mens han i lastebilen overlever. Tenk deg kor mye den personen i lastebilen blir ødelagt av å vite han tok ufrivilig live av deg! Tenk dere om! kjør heller forsvarligt og kommer frem i live. En å spare noen min og sette sitt liv og ikke minst ANDRE sitt liv i fare. Helt enig. Mistet min beste kamerat for 7 år siden, skulle "bare" ut å prøve en bil. Det som har slått meg i ettertid er at jeg er overlykkelig for at han ikke tok med seg noen andre i ulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe jeg klarte og iritere en bunt med mennesker i dag gitt hehe må vel være litt rom for spøk her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe jeg klarte og iritere en bunt med mennesker i dag gitt hehe må vel være litt rom for spøk her da?? Rom før spøk er det jo. Men så kommer det jo til ka som egner seg å spøke om Og spøke om andres sikkerhet og liv på veien ser jeg som ekstremt uegned å spøke om! Samme som man spøker ikke om døden og døende eller død folk, funksjonshemmende osv. listen er lang etter min mening. Tenk litt om før man spøker vet du. Mange ser ikke det som spøk. Pass på som man ikke trøkker noen på tærne. Så blir jo stemningen fin her inne på bimmers Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe jeg klarte og iritere en bunt med mennesker i dag gitt hehe må vel være litt rom for spøk her da?? Klart det er rom for spøk her, men det er bare hva det spøkes om som blir litt feil... Uansett godt å se at det var ment som en spøk, og at det du skrev ikke representerer dine holdninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Der ser du Trulsen.. Ikke bare jeg som reagerte på det Robert85 skrev i posten sin.. Nei, det var nok meg og. Har selv mista en av mine nærmeste i frafikken. Fikk litt mer respekt for alt som har med bil å gjøre etterpå. Man får seg et lite sjokk når noe sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå