antiloop Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Blir ikke mye bensin i tanken din fremover da skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Gratulerer fin bil spennde med gass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Noen som veit hvad slike anlegg koster i ren materiell? Og er det lov å montere selv? Har kompis som er sertifisert til husanlegg, og er selv rørlegger og har erfaring med husgass og liker å skru på bilen, så dette var nok ikke så dumt et lille prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Gode langdistanse evner på denne bilen da? Bare og switche om når man går tomt for en av delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 ja det er spennende med gass det har en tendens til å fuske på tomgang og det drer ikke helt ut på turtallet... men det er fordi anlegget skal kjøres inn over 5000km.. så skal de ha service på det og justere og bytte noen filter... etter det så skal bilen gå som vanlig ja kan kjøre ganske langt på fulle tanker nå hehe det er desverre ikke lov å montere selv... det må monteres av faglært personell,autorisert for gassanlegg til bil.. og så er det MYYYE elektronikk inn i bildet.. samt programering via datamaskin og mapping.. så ville ikke tenkt tanken en gang hehe er uansett en grei investering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 byttet ut den fæle spilleren som stod der med en jeg liker veldig godt!! Så du syns det ble fint med den uorginale spilleren med masse plast rundt? Du har M understell på bilen din, og M ratt, ellers er det ikke så mye M. Fin farge på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 jeg syns det funker ok faktisk.. for spilleren matcher resten av bilen godt... men ingenting er finere en 16*9 navi da.. og det originale anlegget er ikke noe for meg... dessuten så fikk jeg det ikke med når jeg kjøpte bilen.. så er fornøyd med spilleren ja vet at resten ikke er m det er dumt.. men blir sikkert det med tiden ja liker fargen går godt sammen med de sorte listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Gass er en fin investering det, så lenge prisene på gassen holder seg lave Ellers tror jeg ikke jeg ville gjort det samme på min bil. Ble litt skeptisk til påfyllingsventilen som stod så langt ut på fangeren, og likte ikke helt hvordan det var gjort i motorrom. Vet om et par andre som har bygd om til gass, og de er veldig fornøyde med å få ned kostnadene på drivstoff så mye. Edit: Retta på skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Får bare håpe du ikke blir påkjørt bakfra! Hvor mye redusert blir effekten i motoren på gassdrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Gass? tja.. sikkert bra det. Men til de blodprisene vi kjøper/kjører biler med her til lands, skulle jeg utnytta det for hver eneste krone. Dvs spart 20 laken til og fora på med en kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 vel.. gassen blir ikke noe dyrere med det første... da det er eu-direktiv som forbyr økning av prisene.. så det liker vi vel... jeg prioriterer økonomi førtogfremst.. men om jeg føler at jeg kan ta meg råd senere,så kan jeg jo slenge på kompressor.. effekten blir ikke redusert noe med gass... det i motorrommet likte ikke jeg heller... har sett andre biler som er bygget om en annen plass.. og de fikk et helt annet oppsett... men man får leve med de valgene man tar... skal ut å bytte tennplugger nå.. da det lugger endel med slitne plugger og gass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 korreksjon.. 10% effekttap ved gass kan man påregne... hehe men er jo bare og trykke på en knapp og kjøre på bensin om man skal leke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå