Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Noen her inne som har tenkt seg dit? Sesongens første tradisjonelle BMW-treff! Alle kan komme, må ikke være medlem! PS: Det blir også iår felleskjøring innover fra Vestfold. Nærmere info kommer senere. http://www.bmwccn.no/ost/aktiviteter.html
Mexos Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Siden jeg skal flytte sørover til sommeren har det vært gøy å komme på treffet og sagt hei til en del folk i området som deler min Bmw interesse Får se hvordan det passer med jobb osv. Ja, så må jeg kjøpe bil og
Kai-P. Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg blir også med og hiver meg gjerne på felleskjøringen fra Vestfold!
R Andersen Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Er nok fare for att jeg tar meg en tur, men det ser ut som det blir uten BMW denne gangen.
Micro_RaCeR Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 jeg skal nok ta meg en tur selv. har flere bmw int her og så for se om det ikke blir et par fra østfold ja. Hadde vært arrtig om vi kunne hatt en felles kjøring fra østfold/oslo
Joachim Lie Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg og min bror prøver å stille, prøver å få med oss en E60 og E90
Ca///e Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg kommer selvfølgelig. Det er et godt vårtegn å komme seg på mønstring Jeg er broren til Joachim for de som skulle lure på det, så det er altså min E90 som kommer. Og jeg prøver ikke, jeg kommer!
2mMy Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 må jo ta turen! er jo liksom starten på sesongen! =) liksom blitt bursdagsfeiringa mi og detta de siste åra!
Henrik K Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Heisan! Viktig å få med seg dette! Vi satser på at værgudene er noe snillere med oss i år. Det var bra oppmøte i fjor, og da blir det vel enda bedre i år. Hilsen en som skal være med å arrangere det hele.
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Undertegnede kommer med godt humør og dagen derpå form! Var da godt vær ifjor,dere søringer syter for ingenting For oss nordlendinger er slikt vær med litt vind og nedbør en helt vanlig dag Noen som vet om det blir noe hos Alf Lie dagen i forveien? Også blitt en tradisjon å være der dagen i forveien å spise vaffler å sparke i dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå