Hitokiri Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 I dag ble det E39 på meg Og jeg er 99 000 kr fattigere. '96 523ia med AC. Ser jo nesten ny ut og greier Sånn ser gamlegliset til ut ved siden av nyegliset. Takk til Spinner, som pekte meg i riktig retning i http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42895&start=15 Gleder meg til å få bilen nå ja Her er salgsannonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=9&tot=33 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Gratulerer med"ny"bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitokiri Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Takk takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny_ Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Kjøpt privat eller firma.. Er bilde tatt i åsane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitokiri Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Kjøpt privat. Bildet er tatt på Kokstad. Eh... av bruktbilhai, altså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Gratulerer med ny bil. Den så veldig pen ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ca///e Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Ble en ja fra meg under forutsetning at den er veldholdt og pen Synd at den ikke har fått facelift-baklykter også, men det er kanskje på planen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansh Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Gratulerer med ny bil. Ser bra ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanzo/// Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Du kunne kjøpt min e39 528i med skinn for samme prisen. men e39 er utroolige gode biler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ca///e Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Du kunne kjøpt min e39 528i med skinn for samme prisen.men e39 er utroolige gode biler. Litt sent nå det, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitokiri Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Hehe.... Ja, litt sånn killjoy, men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Flott bil det der,men den har ikke steptronic om det betyr noe da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitokiri Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 I grunn ikke. Syns det var mer enn nok sus i "sport-modus" jeg Husk på at jeg har kjørt rundt i en E34 520i 24v liksom Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Gratulerer, ser ganske fin ut den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Gratulerer med ny bil Så ut som en grei bil. Tenkt til å gjør noe med den ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts