Gå til innhold

bilforume.net

rayol
 Share

Anbefalte innlegg

nå er jeg temmelig lei bilforumet.net er jo nede nesten hver eneste kveld....noen med samme erfaring? de skyter seg selv i foten..... et sted med 26000 melemer skal da ikke behøve å være nede hele tiden...?

tror besøkstallet deres har gått kraftig ned iallefall..... det er snart så jeg ikke gidder å sjekke mer. er det noen som har erfaringer fra bilforumet.net ? eller lar jeg meg iritere over småting?

vel skryt til bimmers for lite nedtid........ forumet sitt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel blitt til bilforumet.no nå. Hjelper kanskje ikke alverden å skrive det i steden. Tror det var sann at det lå på en server som tar backup/restarter om natten. Så derfor det har vært nede hver natt over lengre tid. Det har hvertfall vært sann. Jeg gidder heller ikke være der lengre. Må scrolle som en gal for å finne noe annet enn reklame å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.no (Håper dere har fått med dere at det har skiftet url) Grunnen til at det ble ".NO" nå er pga at DNS'en på net adressen ikke ville slippe IP, så da tar de like gjerne redirect på ".Net" når de får opp den

Sidene har hatt problemer pga oppgraderinger av sidene, og når det er mange besøkende der, tar dette på skikkelig. Men nå i den siste tiden har det vært ganske stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.net og .no skal virke nå, men det har vært flytting av både server og noe problemer med DNS. Forhåpentligvis skal vi nå være kvitt nedetiden. Pga backup på natten er det også noe nedetid dessverre. Om forumet er fjortiss eller useriøst, henspeiler seg vel heller til brukerne. Husk også at vi har ALLE bilmerker representert, ikke bare BMW som her ;) Da blir fort litt mer baluba...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...