rayol Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 nå er jeg temmelig lei bilforumet.net er jo nede nesten hver eneste kveld....noen med samme erfaring? de skyter seg selv i foten..... et sted med 26000 melemer skal da ikke behøve å være nede hele tiden...? tror besøkstallet deres har gått kraftig ned iallefall..... det er snart så jeg ikke gidder å sjekke mer. er det noen som har erfaringer fra bilforumet.net ? eller lar jeg meg iritere over småting? vel skryt til bimmers for lite nedtid........ forumet sitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 det er sånn for alle.. er rundt på flere forum og ser ofte de klager på BF trur vi skal være glade for atte bimmers ikke har like mange besøkende som BF hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Har vel blitt til bilforumet.no nå. Hjelper kanskje ikke alverden å skrive det i steden. Tror det var sann at det lå på en server som tar backup/restarter om natten. Så derfor det har vært nede hver natt over lengre tid. Det har hvertfall vært sann. Jeg gidder heller ikke være der lengre. Må scrolle som en gal for å finne noe annet enn reklame å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Har så og si kutta ut bilforumet nå jeg. Eneste jeg forumdelene jeg var på der inne var BMW og bilstereo. Trenger bare bimmers og det nye www.bilstereoforumet.no Dette er i alle fall to seriøse sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Bilforumet.no (Håper dere har fått med dere at det har skiftet url) Grunnen til at det ble ".NO" nå er pga at DNS'en på net adressen ikke ville slippe IP, så da tar de like gjerne redirect på ".Net" når de får opp den Sidene har hatt problemer pga oppgraderinger av sidene, og når det er mange besøkende der, tar dette på skikkelig. Men nå i den siste tiden har det vært ganske stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 jeg har sluttet å være aktiv der. tror ikke jeg har vært aktiv der på et år eller to. Blir litt lei av alle "fjortis" folka der inne. BTW, de er jo nede nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Har vært så vidt innom å sett å registrert meg, men jeg synes det blir så rotete der.. Sikkert et topp forum for dem som er vant til oppsettet på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Er jo 14tiss forum nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Bilforumet.net og .no skal virke nå, men det har vært flytting av både server og noe problemer med DNS. Forhåpentligvis skal vi nå være kvitt nedetiden. Pga backup på natten er det også noe nedetid dessverre. Om forumet er fjortiss eller useriøst, henspeiler seg vel heller til brukerne. Husk også at vi har ALLE bilmerker representert, ikke bare BMW som her Da blir fort litt mer baluba... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg har nå vært innpå bilforumet.net de 2 siste dagene. Ikke vært noe tull da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 har ikke hatt noe problem der., men jeg er der nesten aldri.. halvparten av brukerne er vel 14isser med mopeder.. Liker meg best her på bimmers.no og bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå