SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Utrykket "bruktbil" får en helt ny betydning.... Hahahahaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 jaha. man må tydeligvis stå på for å kalles unormal i vår tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Noen liker mora, andre liker dattra. Denne fyren liker bilen... Er ikke det helt naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 mye bedre en folk som tenner på småunger å sånt da :/ slike folk burde seriøst kuttes opp og kastes i en vulkan.. Enig, men det er langt til nærmeste vulkan fra Norge. Normalt ber vi folk dra til helvete (som er i Trøndelag) eller fjellet Bloksberg (som er i Sachsen-Anhalt i Tyskland)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Hm... merkelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 det heter helvette i gausdal også! her i gudbrandsdalen! til og med skilta dit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 det heter helvette i gausdal også! her i gudbrandsdalen! til og med skilta dit hehe Jeg tenkte mest på stedet Hell i Stjørdal kommune... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 hehe! jaja uansett så er det ikke alle som tenner på denna måten på biler! passe på å kjøre en gammel lada ell fiat hvis en skal dit han er engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Hvis bilen ikke starter ringer han vel Falken og sier "my car is fucked". Håper aldri han nærmer seg eksoanlegget på bilen min ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 hahha fy faen å ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Mange syke folk der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Han betaler vel godt for en erfaren leiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Glad det iike var han jeg kjøpte bil av ja... OT: Ivanrogov, som i båten?(eks grensejeger eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Han betaler vel godt for en erfaren leiebil Hehe! Er skikkelig sprut over den motoren tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Glad det iike var han jeg kjøpte bil av ja...OT: Ivanrogov, som i båten?(eks grensejeger eller?) Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå