Mikaelft Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Ser at du har sviktet angel eyes klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jah, hadde jo de kun mens jeg hadde lånt bort mine. Blir sikkert no angeleyes på sedan etterhvert, men da noen mørke. De jeg hadde på 325'n var for lyse for fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Da er bilen lagt ut for salg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10534005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 I helgen har bilen fått ny clutch og jeg har byttet olje og oljefilter. Reiser på Bilferie imorgen så blir noen timer bak rattet de neste dagene Kjører til Oslo imorgen for å bl. annet se på leilighet Så bærer det til Vestlandet (Bømlo) etter Rudskogen er ferdig Har fått garmin Gps i 20års gave av mor og far og har lagt inn fotoboksvarsling på denne ikveld så nå er jeg klar for ukjent farvann Hvis noen møter på meg, nøl ikke med å hilse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Etter å ha kommet til Bømlo etter en uke i Oslo og Rudskogen fikk jeg en ulyd fra viftereima når jeg startet bilen dagen etterpå. Åpnet så panseret og fant dette synet: Rett før den ryker så var flaks at jeg kom meg de 55 milene fra Rudskogen til Bømlo. Skal kjøre til Trondheim på fredag så står fast her og venter på deler Strammehjulet ser dere er pulverisert og borte og reima har derfor blitt slitt av fra toppen. Den er under halvparten så tykk no og har begynt å flise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Et par bilder tatt på E6 mot Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Da er bilen solgt. Ny eier kommer fra Larvik så den kommer nok til å gå i det området fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Har idag hentet Rep settet fra Leather Master på Posten. var ikke rare greiene, men får håpe det gjør underverker for interiøret mitt Nytt Armlene er også bestilt på Bmw og kommer vel iløpet av uka. hey hvor kjøpte du det ?? og funka det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Bestilte det hos www.leathermaster.no Fungerte fint Men setene mine var litt for slitt et par plasser så der fikk ikke fargen godt nok feste. Burde byttet ut skinnet der. Så der begynte fargen å forsvinne igjen etter noe bruk. Bildene i tråden viser forskjellen før og etter så du kan jo se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Fant en gammel traver på Finn i går gitt http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41003393 Moro å se igjen etter så lang tid. Den lever ihvertfall fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Moro! Husker jeg nesten byttet denne til meg rett før du kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Fant en gammel traver på Finn i går gitt http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41003393Moro å se igjen etter så lang tid. Den lever ihvertfall fremdeles blei seine natta på meg etter å lese hele tråden din:) Det artigste var når du linka til bilen etter du fant den igjen til 59 k, bare en uke eller 2 før det igjen lå den til 50k av en annen kar.(prøvde i herdig å få tak i han for å kjøpe men for seint) (fant meg heldigvis en annen 325 cab for et par dager siden ) Blei skikkelig fin den bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå