Ellingsen B. Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Det gjorde seg dette nye armlenet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har begynt med vårrengjøringen idag. Tok av alt av listverk og brukte avfetting på bilen og spylte den ren. Vasket så hele bilen med svamp pluss at jeg tok motorvask. interiør er også ribbet for at det skal freshes opp samt gulvteppe skal rengjøres. Bilder: Bilde før vask: Etter vask, ble bedre, men ikke helt fornøyd på dempertårnene bl. annet. (Tok opp pluggene og tørket bort vannet som hadde lagt seg nedi der. festet også jordingen til coilene som ikke var festet ) Bilen vasket: Den ble så satt i garasjen til tørk. Skal polere imorgen. Seter fjernet. Som dere ser trenger gulvteppet virkelig en rens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har renset alt av interiør nå. Dørtrekkene ble en god del bedre. tror ikke jeg skal farge opp disse i første omgang. Bilde av dørtrekk før etter: Skal dra over en gang imorgen også for å få bort det siste drittlaget som ligger utenpå etter svampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Så langt er jeg imponert over repsettet. Mangler bare å få på sånn klar/matt veske for å få litt glans og beskyttelse nå så er setene ferdig. Foreløpig resultat: (ventre er før og høyre er etter farge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 idag har bilen blitt polert og fått et lag lakkforsegling på toppen. Ble blank og fin Lar bildene tale for seg: Skikkelige bilder kommer når bilen er ferdig i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 fotoboks varsler med fartsmåler er kjekk å ha Jeg har nu lest igjennom hele tråden, og INGEN har spurt, så da spør jeg nu: HVOR!?!? Jeg vil også ha! -------------------------------------------------------------------------------- Grei km stand for en 93 modell:(noen sprekker i glasset der) Hmm... Min sedan er fra '91, og har gått 192 tusen km Syntes din har gått litt mer enn normalt til cab. Dvs, er jo mange fra det årstallet (ihvertfall en del) som har gått rundt 150 000km og mindre. De fleste av disse har jo bare blitt brukt om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Enig med deg der Derfor jeg skrev lite til å være 93 modell og ikke lite til å være cab Men er mange cabber som ser myyye mer sliten ut en min Din sedan har gått lite til å være 91 modell da. Fotoboks varsleren var lånt så vet ikke hvor du kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Den skinnrensen så ut til å virke veldig bra. Ble lekkert Så nå er cab'en klar for sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Den skinnrensen så ut til å virke veldig bra. Ble lekkert Så nå er cab'en klar for sommeren? Snart Har igjen litt småting som å gjøre ferdig stereo, rense gulvteppet(da den rensen jeg kjøpte sugde!) lakkere sideskjermer og sideskjørt. Så skal m-tech matter kjøpes inn og diffuser til bakfanger'n. Farget btw. også setene så har ikke brukt bare rens Sideskjørt kjøpte jeg idag. brukte originale Bmw M-tech skjørt De ser litt shabby ut på bildet, men er mest skitt og et par riper, men de er hele og fine så blir som nye når jeg får på lakk Disse blir levert til lakkering imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Rep.sette'n til skinninteriøret ble jo dritbra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Fin den bilen din syns jeg, liker valget med å sette på igjen svarte nyrer, det er mye penere spør du meg. Jeg har selv satt på GT-splittere på min Cab nylig, og det syns jeg ble fint! Men nå har ikke bilen min kommet seg nevneverdig tettere ved bakken enn da den forlot fabrikken 2. Februar 1996 heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Mangle bare nytt skum innleg te setan din no, dem ser litt slapp ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mangle bare nytt skum innleg te setan din no, dem ser litt slapp ut De er faktisk ganske greie "i fisken" så det trenger jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Da er jeg ferdig med vårshinen Teppet ferdigrenset(Meguiers tepperens anbefales!) Må få byttet den lista bak der. Ikke no pent. Cleant interiør Så er nye m-tech matter bestilt på gs bildeler og kommer kanskje på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Den ble jo strøken nå Må gi en lyd når du kommer til Bømlo igjen.. Hadde vært kjekt å sitt på bilen din.. Har nettopp bestilt valsing fra www.valsespesialisten.no til min cab, så satser på at eg får på de nye felgene før det går for lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå