Delousion Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Var vel originalt en 320i ja, men den er nok ikke akkurat så veldig std. lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Tror en måtte ha bilen i 36 måneder før en kunne selge den. Husker ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 320 e390 med e36 m3 3liter motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 På denne tråden, så er det diskutert rundt betingelsene for ny eier samt hvem som vant bilen. Husker jeg ikke helt feil, står det en del om bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hvorfor skulle han ikke ha lov til å selge den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Har vel lov å selge, men har hørt at den må være på gatebil-treffa de neste åra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hele loddtrekningen var en svindel spørr du meg.. Men det er ikke topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel??http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1420715 Så den mer strøken ut når gatebil hadde den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel??http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1420715 Så den mer strøken ut når gatebil hadde den? Ikke la deg lure av mangel på klistermerker og blasse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Bruker vanligvis ikke kritisere.. Men skulle jeg solgt en sånn bil ville jeg iallfall sørget for å få tatt pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel?? Ut ifra disse bildene, så er den absolutt IKKE noe mindre strøken nå i forhold til da Gatebil hadde den . Husker hvor skuffet jeg var første gang jeg så under panseret på denne bilen. Lekksjer, svetting og div. "rare" el.koplinger. Men, men, så skal vel egentlig ikke denne type bil være strøken, og tipp topp teknisk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Den ble jo mer eller mindre "kastet" sammen for sesongen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel??http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1420715 Så den mer strøken ut når gatebil hadde den? Ikke la deg lure av mangel på klistermerker og blasse bilder. Bilen er utvilsomt ganske sliten. Luftinntaket er bare slengt på, lakken begynner å sprekke/flasse av og ting er generelt dårlig tilpassa. En hastejobb. Vil også tro at betydelige mengder RÆVkjøring har satt sine spor på det mekaniske. Får håpe de er nøyere med nye bilen. XC90 m/10L V8 støtstang forgasser-motor på 800hk og stiv bakaksling. Skulle ikke være for mye som kan gå i stykker der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Blir bygd av noen skolegutter på Kløfta da. Så jeg vet ikke helt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hadde vert kjekt og hatt da =) er jo berre 1 av sorten. i verden. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå