Micro_RaCeR Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1420715 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxmix Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. ehh, jo? Kontakt Selger Ørjan Haukeland Epost Send epost Telefon 92249173 Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalescape Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. Står nr der jo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunnerM5 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Men må jo være verdens råeste E90 da... så sånt sett er den jo ganske spesiell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylland Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hm, merklig. Når jeg så for 10min siden var det ikke tlf nummer der.. Kanskje jeg blingsa litt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunnerM5 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Kan ikke se for meg at han kan bli nektet å selge den, det ville i så fall vært ganske rart. Ser for meg kontrakts-teksten "Bilen må ikke selges, og skal misbrukes minst 3 ganger i året på bane" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonass Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 trodde ikke han hadde lov å selge den..måtte på treff osv var vel noen av "reglene" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Får vel ikke brukt den mye på Vestlandet..er jo ikke skilter..så kun banekjøring som funker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonass Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Kan ikke se for meg at han kan bli nektet å selge den, det ville i så fall vært ganske rart. Ser for meg kontrakts-teksten "Bilen må ikke selges, og skal misbrukes minst 3 ganger i året på bane" jo det var vel faktisk CA det det sto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 var det ikek en jente som vant denne bilen på det der loddtrekningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Trodde det var en 330i med turbo jeg, men dette er jo en M motor... Hmm, bærer litt preg av bane kjøring sikkert så... velvel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delousion Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Var en dude som vant den, om jeg ikke har tatt helt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bee2 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 er det en 320i gjort om til m3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts