Gå til innhold

Gatebil TAXIen for salg igjen


 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke godkjent E90 med E36 motor. Enkelt og greit.

Blir kun showbil, og hvem betaler 300000 for en bil som kun kan brukes noen få dager i året på show, og ikke ellers? Kan få en fin E36 M3 3,2 for den prisen, som kan brukes året rundt om man vil.

Tror, dessverre for Ørjan sin del, at det kan bli vanskelig å få en bra pris for denne bilen. (Kjenner faren hans)

Hadde det ikke vært for forpliktelsene til Gatebil så kunne man jo ribbet bilen og solgt deler, evt. satt motor/drivverk over i en E36.

Noen som forresten vet hvordan disse forpliktelsen overfor Gatebil holder juridisk sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vk2 var det ja :D Søkte der. Men har ikkje ungdomsrett, så kom ikkje inn eller noko :(

Alle som gjekk der hadde 4.5 eller betre i snitt, eg hadde 5.2 når eg gjekk ut fra GK Mekanisk, så sku nok ha komme inn hadde eg hatt retten!

Men sitte og ser i utlandet nå da :) Kan hende det er litt betre moglegheiter der :) Blant anna i USA har dei sånne skuler..

Men sorry OT..

Rå bil, men ville ikkje hatt den med dei reglene som Gatebil har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vk2 var det ja :D Søkte der. Men har ikkje ungdomsrett, så kom ikkje inn eller noko :(

Alle som gjekk der hadde 4.5 eller betre i snitt, eg hadde 5.2 når eg gjekk ut fra GK Mekanisk, så sku nok ha komme inn hadde eg hatt retten!

Men sitte og ser i utlandet nå da :) Kan hende det er litt betre moglegheiter der :) Blant anna i USA har dei sånne skuler..

Men sorry OT..

Rå bil, men ville ikkje hatt den med dei reglene som Gatebil har.

Håper ikke de går etter karakterer, men hvor flink man er til å skru! Tåplig å ha en nerd som ikke veit hva en dynamo er, der. :roll:

Men nok ot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok sikkert skrive under på kontrakt med gatebil ja :(

Det er kjipt...

Men denne bilen tror aldri du klarer å få på veien og det hadde kostet skjorta :wink:

Men hvorfor ha den på veien? Den er jo bygget for bane og sikkert ikke akurat behagelig å kjøre på norske veier :!:

Går fint an å kjøre den på veien. Må bare betale 225 kr dagen for det. Eller 82125 i året om du vil... (prøveskilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...