Hope Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Endelig fant jeg en som jeg ble fornøyd med:) Den gamle brant opp etter 2 uker:( den var "perfekt" Dette er den nye: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9429734 Dette er tråden om den gamle http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42652&highlight= har ikke hentet den ennå så er bare bilder fra annonsen. Hva sier dere ? ble jo en helt annen farge men, likte den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Gratulerer Så pen og velholdt ut. Men 2 liter og automat? Skeptisk ja.. E39 er kanonbil, er vel derfor du valgte en til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 GratulererSå pen og velholdt ut. Men 2 liter og automat? Skeptisk ja.. E39 er kanonbil, er vel derfor du valgte en til Er ikke ute etter sprek bil, er ute etter en bra og pen familiebil som er digg å kjøre. Men skjønner at du er skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Nei, sprek bil er forsovit ikke noe must. Men 523 var ikke i tankene da? Er jo kanskje det beste kompromisset hva E39 angår, ikke mye dyrere enn 520 heller. Men er kanskje ikke så mange touringer til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Var ikke mange bra å velge mellom nei.. ikke i Norge ihvertfall. Og Den ene jeg hadde for hånden ble solgt rett foran nesa på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med ny E39! Så ut som et meget ryddig eksemplar. Noen planer for den, eller skal den være som den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer.Utifra bildene så bilen hel og pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Nice. Pen bil. E39 Touring er utrolig digg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med ny E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer, pen bil! Noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med ny bil ja, både sportsskinn og grei km-stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer Veldig pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med ny bil! Så ut som et fint eksemplar dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Så veldig fin ut den, du får ta vare på denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med ny E39! Så ut som et meget ryddig eksemplar. Noen planer for den, eller skal den være som den er? Skal ha facelift lykter hele veien ihvertfall:) også blir det nok noen pen felger til sommeren.. ellers så har jeg ikke tenkt på noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå