Fredrik Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 når man har bmw må man regne med feil vær eneste dag! sånn er det bare Du snakker åpenbart kun for deg selv... jeg har kjørt min 2003 E46 102000 Km praktisk talt uten problemer. Et skifte av bærearmene foran er det mest alvorlige utenom service/slitasjedeler så langt... Forøvrig må man nok kunne forvente noen utfordringer med å eie en E36 i dag... modellen begynner faktisk å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 når man har bmw må man regne med feil vær eneste dag! sånn er det bare VAR nå jammen med å ta i dette da hahaha har nå hatt 3 E34 jeg nå, ikke hatt noen problemer en å skifte vanlige slite deler jeg, utenom at jeg har problemer med dieselpumpa som jeg har nå, standar feil på TDS åja, jeg har hatt mange andre biler også, ikke at bmw er så mye bedre en andre, men ikke noe værre heller får å si d sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Syntes nesten det er sånne summer man må vente seg på en så gammel bil jeg så lenge man ikke skrur selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryste Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 letta mye på sinnet mitt detta =) thx folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Hehhe folk tar jo helt av inlegget mitt! jeg er fornøyd med bmwn min, skal ikke ha noen annen bil! her på sørlandet er det veeeldig mange bmw og alle jeg kjenner som har bmw ryker det noe på de stadig! selv om det er små dill. blir det dyrt i lengden! men bilene er jo gamle og blir kjørt av ungdom, så sånn er jo livet må jo ha noe å bruke pengene på hehe Og Fredrik det skulle bare mangle at en så ny bil holder formen, mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Og Fredrik det skulle bare mangle at en så ny bil holder formen, mener nå jeg Det er jeg helt enig i, men det var ikke jeg som skrev at man måtte regne med problemer hver eneste dag når man kjører BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 E 36 og ungdommer med senkesett og breie lugger er ikke god kombinasjon. Så vil si at det ikke i alle tilfeller er bilen, men eier av bilen som har skyld i dårlig livslengde på deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 heeeeey... gamlebilen til runar dette jo... manuellt tak på denne.. vet ikke om jeg husker riktig men er det ikke også hvitt skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Du har no blitt godt lurt på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryste Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 manuelt tak og lyst skinn ja rapidspeed =) jævli ironisk innlegg viko, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Har selv hatt masse bmw`er og når jeg har kjøpt de har de blitt nøye kontrollert for feil og mangler ü Og jeg har alldri hatt noen spesielle slitasje problemer med bilene det som har gått i stykker har jeg ødlagt selv =) Og seff går slitedeler til helvete menne d blir feil å si att om mann kjører bmw så går noe i stykker hver dag de gangene jeg har opplevd sånne ting har jeg iallefall IKKE kjørt BMW =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 SUM: 16 200,- på under et år??? syns det kommer opp problem etter problem jeg... Hvis det er en trøst har jeg cashet ut nesten 70k i rep på min E39 iløpet av 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg er snart oppe i masse penger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Du har nok bare vært litt uheldig som nevnt over her. Men hadde du skrudd litt sjøl, så hadde vel ikke reperasjonene vært på mer en 5K på nesten et år, og det er jo ikke ille til å være en god gammel bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 flotte biler både i forgrunnen og bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå