Robin_Isak Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det som er patetisk med Audi er at motoren henger foran traversen. Logisk at det gir passe råtne kjøreegenskaper. Audi skulle hatt samme patenten som de gamle saabene med girkassen foran motoren. Da ville de fått en vettig fordelig selv med langsgående motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 når du skal sladde skikkelig med en quattro på snøveier trenger du faktisk litt motor, allt fra 200 hester og opp er ideelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 ....og høyere fart enn med bakhjulstrekk. Det er lettere og kontrolere og hente inn en sladd med 4x4. Men lettere og få ut en sladd med kun bakhjulstrekk. Synes da jeg, etter mine prøveturer med 4x4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Ikke rart at de fleste avkjøringer på vinterveier skjer med 4wd biler!http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/233351 heheheh...sykt bra det der;D men råd lyd i noen av de der bilene, til å være audi da Audi sine rekke 5ere er faktisk skamfeit lyd i... Eg har sjølv kjøpt meg ein Audi A6 no, og eg må sei det at eg er vorte veldig glad i Audi... Nesten meir enn i Bmw faktisk... ...og jeg har kjøpt meg en S4 99modell. Digg lyd i 2.7 biturbo-motoren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hehe... Eg har veldig lyst på ein ca 2000mod A6 med 2.7 biturbo motoren... Heheh... RÅÅÅÅÅ lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Faktisk så er Audi veldig fine biler Rått med quattro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Faktisk så er Audi veldig fine biler Rått med quattro.. Audi... som Mercedes-Benz, Porsche og BMW... bygger meget fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå