Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 He he ja folkens... hvordan kjører dere.. jeg formin del er gjennomsnittlig litt vel hard på gassen når jeg kjører alene i bilen og veldig rolig når jeg har noen og snakke med på turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Rolig som skjæra på tunet, men hvis jeg av en grunn kjører mer enn 30min blir det fort mye unødvendig tråkking på gassen, da er motorn god å varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Sier som naboene mine og folk rundt:BÅNN SUG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 med gassen i hånda og tanken mellom beina.. vil si jeg kjører "normalt".. dvs litt over fartsgrensa, men liker å dra på litt(har ikke akkurat såå mye dra med men..) når jeg har god oversikt og det er lite trafikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tror jeg er litt hard på gassen! får ivertfall høre det heletiden. og det er ikke noe greit vil være mammas lille gollunge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 er vell litt hard jeg og, men pleier ligge under grensa for å miste lappen jaffal blir fort irritert når ikkje trafikken går som jeg vill... kjører fint med folk i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg var litt for hard på gassen, det var vel derfor jeg mista lappen også. jeg lover at man lærer av det, ikke minst for frykten at det skal skje igjen! er kjedelig å gå uten lappen i 5 mnd! jeg ser etter sivil biler hele tiden.. men er jp gøy å akse litt da. men kjører forholdsvis pent der jeg vet det kan være mye snut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Kjører ganske pent synes jeg selv. Ligger som oftest litt over i høyere fartsgrenser,men har stor respekt for de lavere. Har faktisk aldri fått en fartsbot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 tja.. går vel ikkje så allverdens fort når eg er ute å øvelsekjører cløtsjinga går i hytt og pinevær og bilen dævver over alt MEN! en ting skal vera sikkert og visst! Det går steika fort bakover når eg bruker reversen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Som andre sier her, så kjører jeg også pent med folk i bilen. Men når jeg kjører alene, glir man lett litt over fartsgrensene. Har aldri fått bot (bank i bordet), og har heller ikke planlagt å få det senere heller. Lavere fartsgrenser har jeg stor respekt for. Men når landeveien byr seg frem med tørr asfalt, er det ikke lett å følge loven Men jeg forsøker å se konsekvensene på alle mine handlinger bak rattet før jeg utøver dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Bergen: Er ein jevel til å snike i køer. Litt hard på gassen, teke luker og er ofte førstemann ut av eit kryss. Sef når motoren er varm. Song og Fjordane: Høst/Vinter/Vår teke det som oftest med ro. Kan trakke til litt for mykje imellom ferjene, men det er eg ikkje aleine om. Sommar: Kjøyre nok litt hardt da ja. Men som oftest på kveldene/natta. Når eg er på bilferie: Teke det med ro og følger trafikken... BTW, kjøyre altid fint når eg har folk med meg. Med mindre eg MÅ rekke siste ferja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Når jeg kjører sammen med noen, gjerne fler enn 1 så er det alltid rolig. Jeg prøver å holde fartsgrensene, ingen prikker/bøter.. Men når jeg er alene så er det mye aks og ofte litt høyere enn fartsgrense. Ved varm motor så blir det ofte akselert til rundt 5000rpm men ikke så ofte mye høyere.. Vil vel si kjørestilen er litt "aktiv" eller dynamisk. Bensinforbruket ligger iallefall over hva som står i manualen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Prøver å kjøre slik at jeg slipper unna med lappen i behold. 10-15 over, alt ettersom. Blitt overrasket om hvor rolig jeg har kjørt i det siste, men kjenner det rykker i beina nå som våren har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Liker å akselerere fort opp i fart...men kjører som regel pent og rolig og følger fartsgrensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Ligger alltid 20 eller 30 over avhengig av fartsgrensa, men kjører rolig for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå