Gå til innhold

Hvordan kjører du bil?? ;)


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er til tider hard på gassen kommer litt ann på humøret jeg er i;)

har jeg en fin dag tar jeg meg ekstra god tid og følger fartsgrensene men har jeg en dårlig da er det full fart...

men har gudsjelov aldri fått bot=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører vell som folk flest,ligger heller 10km/t over enn under farts grensen,men når jeg skal på biltur blir d som regel litt høyere hastigheter,vet ikke hvorfor men jeg føler d er andre regler som gjelder når jeg skal på lang tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer den som tar det med ro til tider, men da ligger jeg kun 20km/t over fartsgrenseen, men om motoren er varm og forholdene er bra, så kjører jeg kanskje litt hardt på motorveien. politiradio er godt å ha.. ble tatt for fortkjøring og mistet lappen for et og et halvt år siden.. 15mnder før jeg kunne kjøre opp igjen etter den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å dra girene ut fra tid til annen. Ellers kjører jeg mest etter forholdene, men aldri så fort at lappen ryker.

Folk som ikke kan/gidder å kjøre skikkelig i rundkjøringer og andre steder spiser jeg til lunsj! Blir du prøvd presset av veien fordi du ikke gidder å holde feltet ditt så er nok faren stor for at det er meg! Fløyten er til for å brukes, men husker du at det er andre folk på veien har du min respekt.

Har en tendens til å ligge bakerst i køen og kjøre forbi ganske ofte, men ikke redd for å slippe andre forbi hvis de vil kjøre fortere enn jeg gjør.

Skjeldent stor forskjell på kjøringen med og uten folk i bilen fordi jeg liker å tro at jeg som regel kjører med store nok marginer. Varierer egentlig mer med humøret. Men har, spesielt da jeg var 18, vært ute noen sene kvelder og testet mine/bilens grenser rimelig grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overstiger sjeldent "miste lappen grensa". Det skjer kun på sikre oversiktlige områder med ingen trafikk på og om kveldene. Tar gjærne å kjører strekninga for å sjekke ut evt. politikontroller.

Men når jeg kjører i byen og slikt blinker jeg over alt og i god tid (ikke sånn kjøreskoleblinking), er flink å holde fila mi og ikke bytte før det er skilta om det. Fartsgrensa ligger jeg bestandig 5km/h over. Kan ligge 15-25 over om musikken på cd eller humøret tillater det :P

Kjører alltid pent med voksne i biln, men litt penere enn normalt med venner og slikt i. akselerer bestandi bestemt opp i fart når motoren er varm, tømme girene :) siden akselerasjon er morsomt :D Ellers er det venstrehånda oppå rattet (kl 12) og høyrehånda på girspaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører alt for rolig til å ha 325 :lol: noen som sitter på synes sikkert det er bortkastet, men jeg orker ikke bruke så mye unødig bensin og slite så hardt på bilen. Samtidig som jeg hverken vil krashe eller miste lappen ;) Men drar selvsagt på litt av og til som alle andre bilinteresserte :) Litt aksing i lyskryss osv må vel være lov d og ;) Ligger som regel 5-10 over farsgrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell litt hard jeg og, men pleier ligge under grensa for å miste lappen jaffal :) blir fort irritert når ikkje trafikken går som jeg vill...

kjører fint med folk i bilen :)

samma her :P

Klikker for meg når jeg møter søndagskjørere, når jeg har det travelt..

folk som ligger å ronker i 50 i 70 bør skytes!

Enda verre når folk ligger under fartsgrensa i venstrefeltet på e6 og ikke flytter seg når du kommer bak og blinker med lysa!!

damn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...