andhess Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Heisann! Vurderer å kjøpe min første BMW, mer konkret den nye 320i E92 coupe med 170 hk. Finner stort sett bare bilder av E92 325 og oppover, er det forskjeller i utseende på 320i og de litt dyrere modellene? Takk for svar! mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Etter å ha sett på denne siden ser det ut til at de eneste forskjellene er nyrene, vinduslister og endestuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Nå nærmer det seg fort et kjøp her, det eneste som er dumt er leveringstiden på 2-3 uker. Er det noe spesielt jeg burde tenke på? Har bestilt følgende utstyr: - metalic lakk - Montegoblå - skinn krembeige dakota - soltak - m ratt - m sport understell - 19" felger 230 - dynamic - comfort - hifi - alarm Dette blir min 2. bil og min første BMW. Er lei av gamle Audin nå! mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Heisann!Vurderer å kjøpe min første BMW, mer konkret den nye 320i E92 coupe med 170 hk. Er denne kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja, den er tilgjengelig for bestilling. Begynner på ca 378 000 kr basic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 det ser ut for du har valgt rett utstyr ja! eneste jeg ville valgt i tillegg er navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det stopper et sted med tanke på kostnader gitt, blir dyrt med navi i tillegg. Får nøye meg med en billig tomtom kjøpt på elkjøp eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg ville uten tvil ha valgt navigasjonssystem i tillegg. Businessen er jo omtrent 10 000kr billigere enn professional og fungerer fint. Interiøret ser bedre ut også og jeg vil tro at bilen blir mye penere med en originalmontert og ikke ettermontert tomtom fra elkjøp. Men som sagt, valget er ditt.. Jeg tror faktisk at jeg ville ha bestilt bilen i 475 safirsort metallic med høyglands polert shadowline og de überkule 19" tommerne. Innvendig hadde jeg foretrukket sort skinn, med sort pianolakk på interiørlistene med navigasjonssystem. Det er virkelig en lekker fargekombinasjon. (Det er forsåvidt også den du har valgt) EDIT: Lagt inn bilder på nytt, da de forrige ikke fungerte av en eller annen merkelig grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Høres bra ut, men det skader aldri med mer utstyr. Ville kanskje vurdert El. seter, sort taktrekk, hifi-høytalere og cd-veksler. Som nevnt er safirsort en veldig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Skrev litt feil tidligere her, leveringstiden er ca 2-3 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Blir ikke lett å vente i 2-3 mnd på en helt ny E92 Tror du får en veldig pen bil. Syns ikke prisen på den var så ille heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Nå har jeg ikke sett de 19" du har tenkt på der, men tror de koster vel fort en del penger? Kan kanskje lønne seg å kjøpe felger utenom? Tenk også på hva slags lister du vil ha i interiøret. Svart piano er stilig til creme skinn, men blir kanskje feil til blåfargen utvendig? Rå bil. Håper å få kjøpt en e92 når jeg bytter nete gang. (om ikke dama forlanger stasjonsvogn... Da står svart e61 m-tech øverst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 ":3meq1asc]Nå har jeg ikke sett de 19" du har tenkt på der, men tror de koster vel fort en del penger? Kan kanskje lønne seg å kjøpe felger utenom? Tar meg friheten till å svare her. Felgene ser slik ut De koster 15 800 til 325i. Det finnes både billigere og penere felger,men det blir jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 HVa slags andre felger ser bra ut på denne bilen og hva må man regne med å betale for dette inkl dekk og montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Var ikke så dumme de felgene der. HVa slags andre felger ser bra ut på denne bilen og hva må man regne med å betale for dette inkl dekk og montering? bbs ch 19" er tøft på denne bilen også. Med 235/45/19 dekk kosmmer de på 17500 ( www.gundersen-sportscar.no) om du ikke legger mer penger i gummien da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå